•  

    Zakupy w Bikestacja - czyli klient zapłacił, więc może poczekać

    Działanie obsługi klienta w tym sklepie to jakiś żart. Kupiłem 2 opony Schwalbe Rocket Ron i 2 dętki dokładnie miesiąc temu (18.12.2017). Następnego dnia okazało się, że wybranych opon nie ma, więc zgodziłem się na zamianę na Racing Ralphy. Zamówienie miało być skompletowane w ciągu 6 dni roboczych. Z kolei 4 stycznia przyszła wiadomość o braku na magazynie wybranych dętek. Poprosiłem o wymianę na jakiekolwiek, byleby pasowały do opony lub usunięcie ich z zamówienia i wysłanie samych opon. Upomniałem się o zamówienie 9 stycznia, dostając informację o tym, że sklep "czeka na informację z magazynu". Zirytowany już całą tą sytuacją poprosiłem o zwrot kosztów, jeśli zamówienie nie zostanie wysłane do 12 stycznia. Zwrotnie dostałem informację, że zamówienie będzie wysłane we wtorek lub w środę (czyli dwa dni temu). Na kolejny e-mail z ponagleniem wysłany wczoraj nikt już nie odpowiedział.

    W międzyczasie dostałem za to na maila 4 puste faktury (pliki mają dokładnie 0 bajtów, więc po prostu nic w nich nie ma). Jakimś cudem przy realizacji zamówienia z Allegro ktoś mi założył konto w ich systemie (nie wiem po co, ale wydaje mi się to wątpliwą praktyką, żeby zakładać konto z danymi klienta bez jego zgody), więc dzisiaj chciałem sprawdzić jaki jest status w ich systemie. Link do resetowania hasła w mailu nie działa - trzeba manualnie dopisać /pl w adresie strony obsługującej ten formularz.

    Rozumiem, że dzisiaj mało kto handluje w internecie i używa własnych magazynów - wiadomo, że bardziej opłaca się jak jest się po prostu pośrednikiem. Niemniej jednak jestem pełen podziwu, że ten sklep w ogóle działa.

    #rower #rowery #bikestacja #januszebiznesu #mtb

    •  

      TL;DR: Nie polecam robić zakupów w tym sklepie. Od miesiąca czekam na realizację zamówienia i non stop sklep odpisuje, że wyśle "niedługo". Oni nie mają towaru, a ja nie mam pieniędzy :(

      @trace_error Teraz już wiem, że nigdy więcej u nich nic nie zamówię.

      +: t.....m, superblee66
    •  

      @czuraj: oh jaki zbieg okoliczności, po zakupie otrzymałem taki email:

      Informujemy, że realizacja Twojego zamówienia przedłuży się z regulaminowych 5dni roboczych do 6-9dni. Dokładamy wszelkich starań, aby realizować i dostarczać zamówienia jak najszybciej.
      Przy czym faktycznie paczucha przyszła po 9dniach od zamówienia.

    •  

      @Adammik: A ja czekam na swoje opony nadal, na których mam zamiar jeździć po tym śniegu za oknem. Póki co zostają mi tylko semi-slicki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @czuraj: bikestacja to kiepski sklep. Do tego wiele produktów na ich stronie jest niedostępnych. Raz zamówiłem produkt, który był dostępny (na stanie), a później mnie poinformowano, że jednak trzeba ściągnąć i czas oczekiwania 2 tygodnie.

    •  
      t.....m

      +1

      @czuraj: No to przeżyjmy to jeszcze raz – Szajbajk wymyśla #ocieplaniewizerunkubikestacji, zapowiada serię odcinków, która kończy się na jednym. XD

      Powtarzane milion razy, a wy wciąż: bikestacja jest OK, gdy masz czas czekać 2-4 tygodnie i nie masz w życiu pecha jak OP. Kupowałem u nich dwa razy, poza czekaniem wszystko ok, a ceny wiadomo-z-jakiego-powodu (handel wirtualnym towarem) bardzo dobre.

      źródło: youtube.com

      +: czuraj
    •  

      @czuraj: wspomina mi się jedno zamówienie tam.... szkoda nerwów na nich :)

    •  

      @the_Fam: @lilisalander: Sprawdziłem w historii i 3 lata temu normalnie szybko wysłali moje zamówienie. Tym razem jednak nie pykło :(

      W tamtym roku Centrum Rowerowe dość długo wysyłało moje zamówienie, ale tam z góry napisali mi, że może się przedłużyć - łącznie 15 przedmiotów, praktycznie cała grupa napędu. Bikestacja sobie z kolei zupełnie leci w kulki, bo to co najmniej kuriozalna sytuacja (・へ・)

Gorące dyskusje ostatnie 12h