Wpis z mikrobloga

@PawelW124:
Ano Wars. W sumie ciekawe czemu go nie wdrożyli do produkcji, nawet jeszcze w latach 90, zamiast modernizować Poloneza - może i był już wtedy trochę przestarały, ale Opel w międzyczasie wciąż jeszcze tłukł Kadetta, a i Nexia później się dobrze sprzedawała, tak więc potencjał modernizacyjny był dużo lepszy...
@oficer-prowadzacy: ostatni prezes przed zmianami ustrojowymi mówił że wars od początku był tylko projektem prototypowym i nie było szans na produkcje bo nie było pieniędzy ale zrobili kilka sztuk tylko żeby pokazać przyszłym inwestorom ze są w stanie zaprojektować sami nowocześnie wyglądający samochód. A jeszcze min przemysłu czy jakoś tak miał w planach uruchomienie fiata tipo na Żeraniu dlatego nie ministerstwo nie dawało pieniędzy na ten projekt. Wiadomo jak to się
@oficer-prowadzacy: Mi to zawsze Wars (i Skoda Favorit) przypominał Talbota Horizon... Kolega @GdzieSoLody dobrze wyczerpał temat, dlaczego Warsa nie wprowadzono do produkcji, ja tylko od siebie dodam, że w pierwszych miesiącach IIIRP pan Włodzimierz Sel w Dzienniku Telewizyjnym wspominał, że jednak są szanse na uruchomienie produkcji Warsa, chociaż tak naprawdę FSO nigdy nie miała kasy na taki ruch. A i oprócz Tipo rozważano też produkcję Uno w Warszawie.
Tak z ciekawości,