•  

Mateusz 28 Wołomin (Warszawa i okolice)

Zgłoszenie nr 182 z dnia 2018-01-20 23:36:11

Imię: Mateusz
    Miejscowość: Wołomin (Warszawa i okolice)
    Kim jestem?
    Witam, mam na imię Mateusz, chociaż od kiedy sięgam pamięcią to mówią do mnie Mati. Skończyłem studia jakiś czas temu, jestem magistrem inżynierem, ale wybrałem inną drogę i nie pracuję w zawodzie, mimo tego lubię swoją pracę. Nie jestem smutasem, raczej wesoły ze mnie człowiek. W grupie to przeważnie ja jestem tym co zna fajne żarciki, zarzuci ciekawym tematem, itd. Uważam, że trzeba czerpać z życia jak najwięcej radości, bo nigdy nie wiadomo kiedy coś się spier... i życie da nam po mordzie. Po co martwić się na zapas?
    Obecnie wydaje mi się, że potrzebuję zmiany w życiu i brakuje mi kogoś obok. Dlatego właśnie zdecydowałem się wypełnić ten formularz.

Wygląd
    173cm, ale nie umiem robić fikołków, no i około 75kg wagi bo trochę bicki napompowałem ostatnio. Piwne oczy, ciemny blondyn, lekki zarost, zgrabne włochate nogi. Mimo 28 lat na karku wszyscy mówią mi, że wyglądam młodziej, z czego mogę się jedynie cieszyć (ale o dowód jakoś nie pytają). Ubieram się różnie, ale głównie chyba jeszcze młodzieżowo. Lubię jednak czasem założyć coś eleganckiego, jeśli wymaga tego okazja.

Zainteresowania