Wpis z mikrobloga

Dobra, powiedzcie mi, jaka jest szansa, że przetnę sobie tętnicę szyjną, jeśli po latach golenia systemowcami przesiądę się na klasyczną maszynkę na żyletki? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Stanąłem właśnie przed perspektywą wymiany i zadałem sobie pytanie, czy dziadek nie ma aby racji. Mam trochę dość przepłacania za gówniane n-ostrzowe, permanentnie się zapychające i szybko tępiące końcówki. Perspektywa żyletki za złotówkę mocno poruszyła moją wewnętrzną cebulę.

#niebieskiepaski #golenie #cebula
kurp - Dobra, powiedzcie mi, jaka jest szansa, że przetnę sobie tętnicę szyjną, jeśli...

źródło: comment_J6DuJpcsbUowbs0duiv2uscEmxN4INV7.jpg

Pobierz
  • 21
@sorhu Nie da się tego obejść ostrożnością czy coś? Wolałbym nie wyglądać w pracy jak debil. Nie mam doświadczenia w zacinaniu się i trochę mnie to martwi, bo to chyba taka porażka, którą się nosi na twarzy, nie? ( ͡º ͜ʖ͡º)
@kurp
Kup sobie ałun i będzie dobrze.
Ja tam sobie za pierwszym razem pociąłem gębę trochę (nie było później zbytnio widać).
Za drugim razem odrobinę.
A za trzecim to już wcale.
@sorhu Dzięki za słowa otuchy. Sprawdzę jeszcze może, czy moja polisa na życie to obejmie.
OK, ale co tak naprawdę sprawia, że się tniesz? Kąt natarcia? Za duży nacisk? Nierówności na gębie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kurp: zadna ale nie kupuj maszynek za miliony monet na start, one sie roznia miedzy soba i nie kazda ci musi spasowac.
To samo jest z zyletkami, ale tu troche prosciej bo sa w sprzedazy zestawy po 1-2 zyletki zeby wyprobowac.
jaka jest szansa, że przetnę sobie tętnicę szyjną


@kurp: Jak będziesz chciał się zabić, to tak. Inaczej nie ma szansy.
Tak jak wyżej pisali - dokup ałun i nie będziesz miał śladów po zacięciach (golisz się, myjesz twarz, smarujesz zwilżonym ałunem, zostawiasz na chwilę i zmywasz ałun. Ewentualnie jak się mocniej zatniesz, to przykładasz na chwilę kostkę do twarzy).
Kup zestaw testowy żyletek, to sobie dobierzesz najlepszą pod względem cena/jakość/skuteczność. Kąt