Wpis z mikrobloga

#pokemongo

Ostatnio wrzucałem tutaj informację o możliwym pominięciu animacji pokeballa przy łapaniu.

Wtedy mi to niestety nie działało, teraz ktoś wrzucił na reddit trochę inny sposób, łatwiejszy, złapałem już tak parę, potwierdzam, że działa.

Skraca to łapanie pokemonów nawet o połowę, więc spróbujcie sobie tego, zwłaszcza w przygotowaniu do Community Day, grind dustu może być o wiele bardziej skuteczny.

https://www.youtube.com/watch?v=Hohg_j7dNr4

https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad/comments/7x65l6/skip_catch_screen_detailed_video_explanation/

  • 16
@MirasekTurasek: nie upewanisz się, po rzucie od razu wychodzisz, najwyżej wchodzisz drugi raz jak nie złapałeś za pierwszym, ale przy grindowaniu i przy dużej ilości pokemonów naokoło nie opłaca się wracać do nich, chyba, że to było coś fajnego

ja na community dayu ustawię na ultraballe i będę łapał jak najwięcej
@Dryblas poki które mają zamiar uciec (a nie wiemy o tym bo nie było widać animacji) stoją na mapie cały czas. Jak dostanie owoca to ten owoc nie znika przy ponownym łapaniu pomimo trafienia. Nie sprawdziłem jeszcze czy kulki odlicza przy kolejnych próbach łapania.