Wpis z mikrobloga

Hej @Muve_pl Coś się chyba wam popsuło.

Ani za pomocą Chrome (64.0.3282.140), ani za pomocą czystego Edge (41.16299.15.0) nie mogę dostać się na waszą stronę. Wyskakuje pytanie o weryfikacje przeciwko atakom DDoS, no i wszystko pięknie klikam ReCaptcha, wybieram obrazki no i klikam Uzyskaj dostęp... No i nic się nie dzieje. Konsola w Chrome i Edge wyrzuca błąd 404 dla jednego pliku .js w domenie cloudfront.net oraz inne błędy [screeny]. Błąd ten występuje również na telefonie [Chrome]. Przeglądarki były czyszczone, a komputer skanowany. Moim dostawcą internetu jest Play.

Edge https://i.imgur.com/ifnQ1cd.png
Chrome https://i.imgur.com/xeDMJZN.png

#muve
  • 4
@PaganMuffin: Hej, dzięki za zgłoszenie. Wczoraj w Warszawie była spora awaria prądu, przez co nasza strona momentami nieco wariowała. Dzisiaj powinno być ok - daj proszę znać, czy u Ciebie już też działa.
@Muve_pl: Niestety problem dalej występuje. O dziwo po wejściu w miejsce gdzie powinien znajdować się brakujący plik .js on się pokazuje i jego zawartość to:

var _mktz = _mktz || []; console.log("MKTZ - inactive account/website: 6ada42"); /* Wed, 14 Feb 2018 11:51:43 GMT */
Dodam jeszcze, że przy próbie wejścia z włączonym uBlock Origin na Chrome w link gdzie znajduje się ten plik wyświetlał informacje o zablokowaniu go. Na Edge bez
Ok, chyba już widzę, co może powodować problem. Zgłoszę to od razu do IT. Trudno mi powiedzieć, czy od razu uda się to naprawić :( Niemniej, jeszcze raz serdeczne dzięki za informacje o problemie.