Wpis z mikrobloga

@Scabbe: poza tym rocznik 2000, stary grat, wszystkie charakterystyczne problemy dotycza tego modelu. Do tego brak mpakietu i ktos zapomnial polozyc lakier. Watpie zeby poszedl za ta kwote, a juz na pewno nie jest wart wiecej. No i nigdzie nie jest napisane ze jest oplacony, takze dolicz jescze 20% do tej kwoty.
@Scabbe: Lampy tył zmieniane albo przyciemniane, prawy błotnik z przodu też coś dziwnie siedzi, spójrz na listwę i szpary między drzwiami. Środek fajny, ale auto jako całość sprawia wrażenie odpicowanego na sprzedaż gruza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Scabbe: Prawy błotnik nie zgrywa się z drzwiami i zderzakiem i reflektory mi się wydaje, że są "nie do pary", więc pewnie coś tam się podziało z prawej strony po prostu :)
Przedlift z takim przebiegiem ok. 20 tys.? Chyba mam wypaczoną psychikę przez siedzenie na fb na grupach E46, bo tam by za to oferowali 8 tys. ;)
@Scabbe: No może być ciężko o coupe w tej cenie w dobrym stanie, ale odradzam Ci kupowanie od handlarzy. Zobacz sobie ceny na mobile.de i zobacz, za ile oferują te modele handlarze, komisy.
Jedynie krajowe egzemplarze są imo warte zainteresowania.
@Scabbe: Na blachy to sobie można popatrzeć ;)
Różnica 2mm w 18 letnim samochodzie nie musi niczego oznaczać.
Najważniejsze wg mnie są 2 rzeczy:
1. Brak dużych dzwonów.
2. Serwis/brak serwisu/zły serwis - w tej kolejności.

ad1. Nie warto skreślać dobrej [!] fury po delikatnych przygodach [jeżeli dobrze zrobione]
ad2. Najlepiej jak fura jest serwisowana porządnie - to te najdroższe na allegro ;)
Mniej dobrze jak nieserwisowana - wszystko do zrobienia