Aktywne Wpisy
wargi-sromowe-mniejsze +1384
Niedługo mija 25 lat jak z kumplami na naszej miejscówce w lesie zakopaliśmy stalową skrzynkę zawierającą:
- notes z naszymi wpisami
- butelkę słynnej nalewki marki #keleris
- butelkę wina szlachetnej marki Jabłuszko Sandomierskie
- paczkę fajek marki Sobieskie
Skarb został zakopany przez grupę 4 przyjaciół celem ponownego odkopania go i konsumpcji 25 lat później jako swoisty test długowieczności naszej przyjaźni. Mieliśmy po 17 - 18 lat, dziś jesteśmy po czterdziestce. Niestety
- notes z naszymi wpisami
- butelkę słynnej nalewki marki #keleris
- butelkę wina szlachetnej marki Jabłuszko Sandomierskie
- paczkę fajek marki Sobieskie
Skarb został zakopany przez grupę 4 przyjaciół celem ponownego odkopania go i konsumpcji 25 lat później jako swoisty test długowieczności naszej przyjaźni. Mieliśmy po 17 - 18 lat, dziś jesteśmy po czterdziestce. Niestety
Mantusabra +194
Każdemu kto zaplusuje wpis narysuję jego avatar w paincie. Ehh nudzi mi się( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ostatnie ~pół roku w wolnych chwilach rozwijałem sobie symulator logiki razem z jej edytorem i doszedłem do w miare stabilnej wersji, że nawet w pracbaza znalazł sobie zastosowanie.
Głownie c++17/modern cmake/qt5(edytor), jeśli kogoś zainteresuje to polecam sprawdzenie, ogólnie proszę o krytykę/nowe pomysły/jakikolwiek feedback :D
Showcase gifowy i lista ficzerów na githubie
github
release na win
Jeśli dać tu jakąkolwiek uwagę to jedynie poprawić symbole na elementach (bez tych znaków zapytania)(może jakaś funkcja która to automatycznie generuje na podstawie kategorii oraz tego co robi dany bloczek?)
A szkoda bo chciałem sobie odpalić valgrinda czy asan.
Korzystasz z czegoś co uzasadniłoby c++17 ?
Kod wygląda ładnie
Rozumiem że int i float to tylko takie dodatki bo nie wiadomo ile mają bitów ani w jakim formacie są, ale brakuje kilku rzeczy. Do takich niezbędnych to konwertowanie binarnych wejść na inta (ilu bitowego?) oraz zamiana binarna inta na floata (tak jak reinterpret_cast) albo osobno mantysa i wykładnik.
Z takich trudniejszych do implementacji rzeczy to na pewno blok pamięci by się przydał (zarówno 1
Jak nie będą odpowiednio stabilne (patrzę tu na buglistę gcc), w repozytoriach LTSów itd. to są to wciąż nowinki nie do wykorzystania w produkcji.
Już widzę jak istniejący kod produktów będzie poprawiany do releasu który wyszedł ledwo pół roku temu żeby użyć filesystem czy cukier syntaktyczny namespaceów.
Ikonki będą dorobione jak tylko znajdę czas i pomysł.
@Ynst: Tak, głównym winowajcą c++17 jest std::variant i std::filesystem i wygoda kodowania, chciałem być jak najbardziej niezależny od 3rdparty libów. Co do zbugowania gcc/clang, od c++11 staram się używać tam gdzie to możliwe 11/14/17 i jeszcze mnie żaden bug nie ugryzł, nawet w pracbaza na produkcji. Co do tego, że w repo są stare paczki, na windach wszędzie