Wpis z mikrobloga

@agnad: duża i mała miały inne malowania w tych samych rocznikach. To jest '97. A naklejki właśnie, że zajebiście wyglądają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Stitch: mam ale na asfalt wolę coś na szosowych oponach niż na kostkach. Jodełek już nie uznaję :P
@agnad: 350 fajniejsza w teren ale mimo wszystko to i tak technologicznie wczesne lata 80-te. Wsiądziesz na coś nowego i stwierdzisz, że nic nie żałujesz :)
@Stitch: sumo to może bigi przerabiane na supermoto :D (tak, ludzie też to robią :o), taka zabawka do miasta bo szkoda było sprzedawać.
@Jojne: miałem yz250 2000 i drz 400sm 2005 z tego typu sprzętów, jednak do deery mam sentyment, pancerna była - nigdy mnie nie zawiodła ()
@Jojne: Mechaniczny gaźnik to fajny pomysł, sprzęt zrobi się ostry. Tylko do dużego singla koniecznie coś z pompką przyspieszającą bo będzie dziura przy szarpaniu gazem.

A jak wałek rozrządu i dźwigienki? cały sprzęt pancerny...ale te wałki to zmora tych silników.

Przechodziłem to u siebie w bigu, którego wspominam ciepło pomimo zarżniętej życiem głowicy.
Pobierz caferacer - @Jojne: Mechaniczny gaźnik to fajny pomysł, sprzęt zrobi się ostry. Tylko...
źródło: comment_JwzJbcNQW0UEG8VUnL7kkH6kFjyOo7H8.jpg
@caferacer: chyba u Ciebie ( ͡° ͜ʖ ͡°) W SE górę silnika poprawili i nie sprawia problemów jak w Dakarach, Bigach, RSach i RSEach. To samo ten upierdliwy łańcuch wałka wyrównoważającego, w SE jest bezobsługowy.
Z tego co widziałem, dużo osób podkładka jeszcze rolki pod rollgaz po zmianie gaźnika, trochę to dziurę likwiduję i jeszcze dodatkowo poprawia reakcję na gaz.
rolgaz większej średnicy zrobi dokładnie tyle co krótszy skok manetki, łatwiej szybko otworzyć przepustnicę. Tylko szarpnięcie gazem w okolicach niskich obrotów w dużym singlu przy mechanicznym gaźniku bez przyspieszacza go na chwilę udusi. Wszystko co crossowe tak naprawdę będzie spoko. Może TM40 ?