Wpis z mikrobloga

Gram sobie Wielkopolską od 769 roku, zajmuję Sieradz. Wodzostwo Śląskie zajęło w tym czasie całą Małopolskę i Mazowsze- jestem kolejny w kolejce do #!$%@?.
#!$%@?
Jestem wasalem Wielkiego Wodza Śląskiego, ale mam 3 hrabstwa, nie jest źle.
Wielki Wódz umiera, podział tytułów między dzieci.
Śląsk i Małopolska dla jednego, drugi, jeszcze gówniak odziedziczył Wielkopolskę i Kujawy.
Gówniak jako bezpośrednią domenę ma tylko Lubusz.
Buntuję się i przejmuję jego tytuł Wielkiego Wodza Wielkopolski, ostatecznie z porażki po jakichś 15 latach wychodzę z powiększonym terytorium XD
Dostaję przydomek "Uzurpator" mimo, że byłem prawowitym właścicielem Wielkopolski (wciąż pierwszy władca)- wut?

Teraz wisienka.
Pomorze stworzyło królestwo- król Pomorski był też królem Czech.
Podział tytułów- Czechy nie były osobnym księstwem tylko były w bezpośredniej domenie króla- brat następcy otrzymał więc tytuł króla Czech mając jedynie jedną prowincję Brandemburgii która nawet koło Czech nie stała XD
Co robi poczciwy Chościsko, a raczej jego syn? Zajmuje rzecz jasna Brandenbrugię zostając królem Czech nie kontrolując jednocześnie żadnego Czeskiego hrabstwa XD

Nieco później królestwo Pomorza było trochę w dupie i nie powstrzymało powstania w Wielkim Wodzostwie Czech które stało się niezależnym tworem, Litomierzyce już trafiły w objęcia prawowitego władcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Śląsk za to w odwecie za dawne upokorzenia jest już moim trybutariuszem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS: Przez późniejsze zawirowania Pomorze już nie istnieje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#ck2 #crusaderkings2 #paradox
Pobierz C.....n - Gram sobie Wielkopolską od 769 roku, zajmuję Sieradz. Wodzostwo Śląskie zaj...
źródło: comment_tXnAo4pdEHOG4E4n7gfjHbV9rUaLsR0x.jpg
  • 4
Gram sobie Wielkopolską

jestem kolejny w kolejce do #!$%@?


@ChichyKun: Jak.