Wpis z mikrobloga

http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,7530.0.html

Vince D. Weller znany na RPG Codex jako Vault Dweller (wspomniane nazwisko też jest pseudonimem) opublikował jakiś czas temu interesujący artykuł na temat jego polityki marketingowej. Opisuje on źródła swoich dochodów podając dość szczegółowe dane sprzedaży gier nad którymi pracował (w tym genialne Age of Decadence), przedstawia plany na przyszłość, stara się zidentyfikować błędy i trafione decyzje, podając przy okazji takie statystyki jak kraj pochodzenia klientów. Artykuł sam w sobie jest interesujący i pozwala lepiej zrozumieć problemy przed którymi stanąć muszą niezależni twórcy gier.

Przed chwilą jednak został wzbogacony o przemyślenia jednej z bardziej wpływowych, a jeszcze lepiej znanych osób w branży: Feargusa Urquharta. Polecam przeczytać całość.

#gry #crpg #ageofdecadence #pillarsofeternity #fallout
Pobierz Bethesda_sucks - http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,7530.0.html

...
źródło: comment_ZKQlPAPpxNVX4sL8YbpQd44lqK9wSJJy.jpg
  • 12
@Lisaros: Już nie pamiętam co tam pisałeś i o czym była dyskusja z Azarkonem :P. Generalnie to świeży tekst, który pewnie część argumentów powtarza (np. ten o nierobieniu sequeli, chyba że stworzy się wielomilionowy hit czy ten o porzuceniu crowdfundingu, bo to miecz obusieczny). W sumie więcej tu suchych statystyk niż rozmyślania co było dobre, a co nie.
@Bethesda_sucks: Nie mam nigdy czasu na czytanie takich rzeczy i już chciałem napisać tl;dr, lecz zajrzałem i wtem - o, kurde, fascynujące. Doskonały styl, genialny suspens, ciekawe liczby i żelazna logika (nie sądziłem, że branża indie potrafi tak racjonalnie analizować rynek, wyciągać wnioski, trzymać się ich i świadomie budować biznes w tak trudnych warunkach). Dzięki!
@Croudflup: Ostatnio zgłosiłem buga i jeden z użytkowników(w sumie moze nawet jeden z tworcow nie wiem w sumie) naprawił buga dorzucając fixa do modów z fixami, wiec jesli nie tworcy to uzytkownicy coś tam dłubią. Nie wiem jak twórcy