Aktywne Wpisy
cytmirka +111
Ale mnie wnerwia to, że w pracy pierwszeństwo wyboru mają dzieciaci…
Pracujemy na zmiany do godz. 18:00, jest nas 4 włącznie z żoną szefa i:
• żona szefa pracuje maks do 16 bo dzieci musi zawozić na treningi, angielskie i inne przedsięwzięcia (no ale ok, w końcu to żona szefa chociaż jest zatrudniona w firmie tak samo jak ja)
• jeden gościu już zapowiedział, że on do 18 może zostawać tylko w
Pracujemy na zmiany do godz. 18:00, jest nas 4 włącznie z żoną szefa i:
• żona szefa pracuje maks do 16 bo dzieci musi zawozić na treningi, angielskie i inne przedsięwzięcia (no ale ok, w końcu to żona szefa chociaż jest zatrudniona w firmie tak samo jak ja)
• jeden gościu już zapowiedział, że on do 18 może zostawać tylko w
fishhero +1446
Różowa ze mną zerwała, ponieważ... oszczałem deskę u jej rodziców... Tak, to jedyny powód... #!$%@?łem się, bo przecież każdemu może się zdarzyć , zresztą wystarczy wyprać pokrowiec i znów można normalnie prasować, ale nie trzeba od razu robić aferę. Wielkie mi #!$%@? państwo #zwiazki #logikarozowychpaskow #zalesie
Ma ktoś coś ciekawego o tworzeniu terenu w grach? Różne możliwości i ich plusy/minusy, jak wyrenderować, a jak ogarnąć kolizje. Ogarnianie terenu prawdziwie 3d, czyli urwiska, wstające klify, jaskinie. Może wtedy jakieś przykłady.
Ogólnie wszelkie dziwne materiały o tworzeniu terenu, jednocześnie od strony graficznej i logicznej
I tak samo można użyć meshu.
I może jakieś inne ciekawe rozwiązania oraz jak je zaimplementować.
Mam w planach dość nietypowy projekt, więc szukam różnych inspiracji i rozwiązań.
Duzy teren na meshu bedzie morderstwem. WIelkosc kolizji cie zje, wielkosc trojkatow, brak dynamicznego lodowania i takie tam.
@ofczy: ale nie były tak popularne, nie ważne kto był pierwszy, tylko komu się udało zrobić show, Minecraft to tylko kopia innej gierki, tyle że lepiej ogarnięta z targetem i odniosła sukces, a oryginalna umarła.
No problem jest taki że ten teren ma nie być w pełni statyczny, tylko ma być możliwe jego edytowanie "w trakcie gry" czy nawet drążenie i się bawię i zastanawiam
Wydaje sie, ze voxele tu zrobia robote, tylko musialbys smoothowac jakos fajnie to.
Minecraft - to troche inny temat, niz sam teren.
Gdybyś szukał inspiracji, możesz się przyjrzeć jak to jest ogarnięte w Empyrion: Galactic Survival albo Space Engineers. Empyrion na bank ma voxele do drążenia, ale nie jestem pewien czy mapa bez modyfikacji nie jest przypadkiem na height-mapie.