Wpis z mikrobloga

Kolejny projekt miasta, który wymaga dopieszczenia i wypełnienia roślinnością (dużo gołych obszarów).
Za cel obrałem stworzenie miasta bez metra, z ruchem na poziomie min. 70%. Trudne zadanie, ale powoli udaje mi się rozpracować przepływ AI pomiędzy poszczególnymi strefami.
W tej chwili musiałbym się przebić na drugą stronę autostrady, bądź na drugą stronę małej rzeczki u dołu screena. Na widocznym terenie nie ma już miejsca na konkretne strefy mieszkalne i industrialne.

Liczba mieszkańców ok 50k, ruch niestety na poziomie 61%.
W komentarzu zdjęcie od strony dworca centralnego.

#gry #citiesskylines
Pobierz Jarek - Kolejny projekt miasta, który wymaga dopieszczenia i wypełnienia roślinnością...
źródło: comment_H2J0n5hiDtQ0SJWLlnBPmTzcaJz4rIxB.jpg
  • 10
@Jarek ciężko jest ogarnąć tę gierkę od zera do takiego poziomu miasteczka? Bo wygląda to super. Pewnie grasz na PC, ale co myślisz o graniu w to na PS4? Bo niestety gównolaptop here i gram tylko na konsolach
@Versace_Python: ja mam przegrane 186 godz., więc nie wiem czy to dużo czy mało dla Ciebie. Gram głównie wieczorami jak już wrócę z pracy i położę dzieci spać. ;-)

Przewaga PC to mody - w tym przypadku użyłem moda do optymalizacji ruchu AI i zarządzania skrzyżowaniami i modami, bez którego ciężko byłoby wszystko poukładać + mod likwidujący wyjałowienie ziemi i roślinności w strefach przemysłowych.

Ale poprzednie miasto z którego screeny wrzucałem
@Jarek:

1. Wyłącz światła na skrzyżowaniach. To ci powinno dać +5%
2. Publiczny transport i kładki dla pieszych + ścieżki rowerowe: 2-10%.
3. Stacje kolejowe między dzielnicami przemysłowymi +osobna linia łącząca je ze światem... to ci wytnie prawie cały ruch ciężarowy z przemysłu, z wyjątkiem zaopatrzenia komercji. I rozdziel ruch pasażerski od towarowego.
4. Niektóre drogi są zbyt wąskie (np. dzielnica na dole z prawej)
5. Niektóre drogi mają zbyt gęsto