Wpis z mikrobloga

Uszanowanko Mikrusy!

Jesteśmy niewielką, czteroosobową firmą i potrzebujemy jakiegoś nieskomplikowanego i sprawdzonego narzędzia/systemu do koordynacji naszej pracy, osobistych kalendarzy czy biurowych spraw. Mamy „dużo” klientów i zleceń (ale bez przesady) dokumenty w segregatorach, a to spisane w excelu z oznaczeniem zawartości. Przyznam, ze delikatnie archaicznie metody i czas sie za to zabrać. Niestety nie mamy w firmie żadnej mądrej głowy od IT, bo to kompletnie nie nasza działka. Chcielibyśmy wszystko usystematyzować w miarę możliwość, poprawić komunikacje, stworzyć jakiś kalendarz, który będzie można edytować i aktualizować, jak jeden jest służbowo w Warszawie, a drugi w Poznaniu. No nie wiem, coś w ten deseń. Nie ukrywam, że nie mam zbyt wielkiego pojęcia o tym. Najfajniej będzie jeśli będzie to jakiś darmowe narzędzie do ściągnięcia. Jakieś propozycje sensowne bądź mniej? Dziękuje za wszystkie porady i pomoc!

#it #pracbaza #kiciochpyta #programowanie
  • 7
@eMDeeM: Jak wspomniane wyzej, kalendarz google i google dysk bardzo sie wam przydadza i sa za darmo. Co do koordynacji zadan, poza kalendarzem moze warto bylo by rozwazyc jakas prosta tablice z zadanami? Jira to moze byc za duzo i jest to zwiazane mocno z IT, ale jakies nozbe czy trello maja mozliwosc pracy grupowej i sa bardzo proste w obsludze. Maja tez wersje mobilne.