@Albania95: @Bartas1992PL: @HolyToiletPaper: @JoyOfCarnage: dziękuję cumple, to się ceni (ʘ‿ʘ) @Sanczessco: Młodszy specjalista do spraw obsługi klienta, w jednej z największych firm transportowych w Polsce, jak nie największej, dlatego trochę się cykam ( ͡°ʖ̯͡°)
@GetRekt: czyli kto? Największy na świecie jest K+N i ciagle sie rozwijają. W Polsce... Raben? Raben- odradzam, ta firma to jest moim zdaniem żart i jest bardzo słabo zarządzana na każdym szczeblu, po prostu wszędzie widać ich konkurowania niska cena. DHL- polecam; DB Schenker- polecam; FM Logistics- nie polecam
Trafiłem? Jak to Raben to naprawdę solidnie sie zastanów choć w sumie jak na pierwsze doswiadczenie to bez wielkiej różnicy.
@GetRekt o chłopie... Ja swego czasu współpracowałem z takimi największymi firmami transportowymi w Polsce z ramienia jednego z większych klientów i codziennie miałem kontakt z takimi specami ds obsługi klienta Powiem tak.. Jeśli nie masz nerwów ze stali to się w to nie pchaj..
I tak jak wyżej - jeśli to Raben to się w ogóle nie pchaj. Firma chaos IMHO
Powodzenia!
@Sanczessco: Młodszy specjalista do spraw obsługi klienta, w jednej z największych firm transportowych w Polsce, jak nie największej, dlatego trochę się cykam ( ͡° ʖ̯ ͡°)
To powodzenia.
Raben- odradzam, ta firma to jest moim zdaniem żart i jest bardzo słabo zarządzana na każdym szczeblu, po prostu wszędzie widać ich konkurowania niska cena.
DHL- polecam;
DB Schenker- polecam;
FM Logistics- nie polecam
Trafiłem? Jak to Raben to naprawdę solidnie sie zastanów choć w sumie jak na pierwsze doswiadczenie to bez wielkiej różnicy.
Jakies 1260 na miesiąc? Plus premia no takie w sumie realia
Powiem tak.. Jeśli nie masz nerwów ze stali to się w to nie pchaj..
I tak jak wyżej - jeśli to Raben to się w ogóle nie pchaj. Firma chaos IMHO