Wpis z mikrobloga

Każdy kto mnie zna wie, ze zmagam się z nerwicą natręctw od kilku lat (a ten kto nie wie, właśnie się dowiedział). Pracuję jako barmanka a od niedawna mam jeszcze drugą pracę (doradca klienta - sommelierka). Bardzo mi się podoba droga, którą obrałam chociaż ma niewiele wspólnego z astronomią( ͡° ʖ̯ ͡°) W każdym razie od niedawna nerwica znowu trochę mocniej i zaczęłam się zastanawiać jak zachować higienę kiedy pracuje się z pieniędzmi. Pieniądze to chyba najbrudniejsza rzecz na świecie i dlatego za każdym razem kiedy dotykam banknotu mam ochotę umyć ręce a to mi bardzo przeszkadza w pracy. Poza tym zaczęłam się też przyglądać tym banknotom i juz kilka razy zauważyłam na nich np plamki krwi, przeraża mnie to juz tak bardzo, ze wtedy biegnę od razu myć ręce. Czy to normalne zachowanie czy powinnam mieć na to #!$%@? bo nie ma żadnego zagrożenia? #zdrowie #pytanie #kiciochpyta #problem #psychologia #psychiatria #jakczujenavyblue
  • 11
@navyblue: pieniądze są ohydnie brudne, ale masz od tego grubą skórę żeby nic ci nie było. Pomyśl że myśliwi muszą gołym rękoma wykrawać dzikom odbyty razem z pełnymi, często uszkodzonym jelitami i nic im nie jest. Twoi przodkowie też to do niedawna robili.

Jak ci brudne pieniądze mocno przeszkadzają to wrzuć do kasy źródło światła uv.
@navyblue: W gastro to jest dobry odruch póki nie szalejesz. Używaj jednej ręki do pieniędzy, druga będzie czysta, a myj obie regularnie, a nie po każdej płatności.
Jeżeli pytasz o bezpieczeństwo na zasadzie, że bród z pieniążka Cię zabije, to tak, jest chyba wzmocnienie choroby.
@Elthiryel działa, zwłaszcza wtedy kiedy argument podaje ktoś kogo uważam za autorytet( ͡º ͜ʖ͡º)
Ale jak dostaje takie wymiętolone i ciepłe od długiego trzymania w ręce pieniądze od kogoś to logika juz do mnie nie dociera...fujka ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@Pippo juz o tym myslalam i zakładam jedynie jak podliczam kase juz po zamknięciu i musze kazdy pieniążek obmacać. Ale tak w ciagu