Aktywne Wpisy
niewiemjakiwybrac +591
#nieruchomosci #polska #takaprawda #niepopularnaopinia #przemyslenia
Największą patologią jest to, że etatowiec, czyli zazwyczaj szary Kowalski płaci większy podatek od pracy czyli od swojego wypracowanego zysku, a taki Midel lub inny człowiek mający naście kawalerek płaci znacznie mniej.
Przypomnę stawki PIT: 12% od dochodu do kwoty 120 tys. zł oraz 32% od nadwyżki dochodu powyżej tej kwoty
Stawki podatku za najem 8,5% do 100 tys, 12,5% powyżej 100 tys
Jak można było stworzyć
Największą patologią jest to, że etatowiec, czyli zazwyczaj szary Kowalski płaci większy podatek od pracy czyli od swojego wypracowanego zysku, a taki Midel lub inny człowiek mający naście kawalerek płaci znacznie mniej.
Przypomnę stawki PIT: 12% od dochodu do kwoty 120 tys. zł oraz 32% od nadwyżki dochodu powyżej tej kwoty
Stawki podatku za najem 8,5% do 100 tys, 12,5% powyżej 100 tys
Jak można było stworzyć
#nieruchomosci
Dlaczego nikt na tej debacie nie powiedział, że ludzie mogą sobie kupić mieszkanie w powiatowym 80k mieszkańców i tyle. Ciągle nie rozumiem dlaczego robi się ofiary z ludzi którzy nie mogą mieszkać w Warszawie. Popyt jest przeogromny, a podaż nieadekwatna więc wniosek jest jeden. Na ten moment nie każdy może mieszkać w Warszawie. Ale tu nie trzeba #!$%@? żadnej ręki do nikogo wyciągać czy budować jakiejś konkurencji. Konkurencja jest. W powiatowych
Dlaczego nikt na tej debacie nie powiedział, że ludzie mogą sobie kupić mieszkanie w powiatowym 80k mieszkańców i tyle. Ciągle nie rozumiem dlaczego robi się ofiary z ludzi którzy nie mogą mieszkać w Warszawie. Popyt jest przeogromny, a podaż nieadekwatna więc wniosek jest jeden. Na ten moment nie każdy może mieszkać w Warszawie. Ale tu nie trzeba #!$%@? żadnej ręki do nikogo wyciągać czy budować jakiejś konkurencji. Konkurencja jest. W powiatowych
Projektanci: Rudolfo Schaffer (design), Dante Giacosa (główny inżynier)
Dzisiejsze ceny: około $15 000
Protoplasta sławnego Fiata 500 z 1957 roku oraz samochód, który zmotoryzował Włochów, tak jak Garbus Niemców, czy Ford Model T Amerykanów. W latach swojej produkcji, czyli aż do 1955 roku, pozostawał jednym z najmniejszych samochodów na świecie. To właśnie dzięki swojemu rozmiarowi, jak i popularnemu, szaremu lakierowi, ma zawdzięczać swój przydomek.
Początkowo starano się tak skonstruować samochód, by jego cena nie przekroczyła 5000 włoskich lirów, jednak finalnie wyniosła niemal dwa razy tyle. Wciąż jednak była to atrakcyjna kwota. W 1936 roku średnio jeden lir włoski wart był 0,42 polskiego złotego. Zatem gdyby wziąć pod uwagę ówczesną siłę nabywczą naszej waluty, nowy Topolino wart był około 30 tysięcy dzisiejszych złotych.
Przez dwie dekady natłuczono 520 tys. egzemplarzy. Tylne koła poprzez 4-biegową skrzynię, napędzał 4-cylindrowy, chłodzony wodą silnik o pojemności zaledwie 569 cm^3 i mocy 13 koni mechanicznych, który pozwalał na rozbujanie ważącej 550 kg „myszki” do prędkości 85 km/h. Zużycie paliwa wynosiło jedynie 6 litrów benzyny na 100 kilometrów. Autko zostało zaprojektowane dla dwóch osób, ale zdarzało się, że podróżowano nim w czwórkę, a nawet w piątkę.
Przez cały okres swojej produkcji, doczekał się dwóch modernizacji i oklejonych drewnem, 4-osobowych wersji kombi, nazwanych „Giardiniera” oraz „Belvedere”, a także wersji cięż… wróć, bagażowej.
Zapraszam na steemit :
https://steemit.com/@vanni2311
#wloskaszkolamotoryzacji #fiat #motoryzacja #samochody
Fiat 500C Giardiniera