Wpis z mikrobloga

@Antinous: Do gier wystarczy 16GB ramu (te dominatory to chyba tylko wygląd mają fajny a cena z kosmosu). Sprawdź czy w podobnej cenie nie dostaniesz dysk SSD 860 EVO (nowsza generacja).
@Jurigag: @MrTofu: @bartowsky: Gram glownie na konsolach, a od 10 lat nie mialem skladanego PC wiec tak naprawde nie wiedzialem co wybieram, kierowalem sie glownie cyferkami xD Myslalem, ze 32gb ramu bedzie dobra inwestycja na przyszlosc.

Teraz jest ok? Nie moglem wybrac B360 poniewaz nie byl dostepny na Amazon, a zalezy mi takze na wysylce od jak najmniejszej ilosc sklepow. Nie znam innych sklepow z podzespolami dzialajacych w Anglii(Ebay
Antinous - @Jurigag: @MrTofu: @bartowsky: Gram glownie na konsolach, a od 10 lat nie ...

źródło: comment_680aZDGkdFvGuDGHpEjBNZzmjBZ1unMp.jpg

Pobierz
Co sadzicie o 1080 ti z 11gb zamiast 1080 z 8gb?


@Antinous: a co tutaj sądzic? no lepsza karta o wiekszej wydajnosci, masz hajs to kupuj, do jakiego monitora to będzie? bo jak np 1080p to to jest overkill totalny
Co sadzicie o 1080 ti z 11gb zamiast 1080 z 8gb?


@Antinous: a co tutaj sądzic? no lepsza karta o wiekszej wydajnosci, masz hajs to kupuj, do jakiego monitora to będzie? bo jak np 1080p to to jest overkill totalny

@Jurigag: Miałem na myśli to czy nie była by to strata mocy przy reszcie podzespołów które mam aktualnie w koszyku. Chyba wolę grać w 1080p przy większej ilości klatek. Chyba,
@Antinous: no to do 1080p to jest overkill, 1080ti przy obniżonych trochę detalach wyciągnie 60 fps na 4k bez problemu, w większości gier to pewnie nawet nie będziesz musiał tych detali obnizać, ewentualnie możesz wziąć np 1440p monitor, no to tutaj i 1080 i 1080ti powinny dać radę w 60 fps 1440p bez problemu, 1080/1080ti +8700k do 1080p to jest overkill totalny i nie warto imho, 1070 + i5 8400/8600k do