Wpis z mikrobloga

Czytam mirko już od jakiegoś czasu ale dopiero teraz założyłem konto, chciałbym zasięgnąć waszej opini jako niejako nieznanych i mocno krytycznych osób:

TLDR : Czy wyprowadzka z domu rodzinnego w wieku 31 lat na stancję dokładając jednocześnie dojazdy do pracy 25km ma sens?

Od urodzenia mieszkam na wsi pod miastem wojewódzkim, z powodu względnie małej odległości ~25km i łatwego dojazdu całe liceum i studia mieszkałem w domu i codziennie dojeżdzałem komunikacją publiczną, teraz z perspektywy czasu trochę tego żałuję i czuję ze straciłem część studenckiego życia i nauki samodzielności w tamtym wieku.
Po studiach jedna praca, teraz druga - ciągle w tej samej miejscowości, ~10min spacerkiem od domu.
Mam wykształcenie techniczne, niestety nie jestem programista i zarabiam teraz 3100 zł netto miesięcznie.
Od jakiegoś czasu coraz gorzej czuję się w domu, nie powiem że jest mi bardzo źle z rodzicami, wygodnie napewno - moze czasem za bardzo, część posiłków mam gotowe, niskie koszty, pranie zrobione ... ale czasami mam dosyć ich krytyki, czepiania się, pretensji o siedzenie przed kompem, sporadycznie robienia afery o byle co wywlekając przy tym stare brudy. Przez większość czasu jest ok.
Momentami zaczyna mi być dziwnie "głupio" przyznawać się że mieszkam nadal z rodzicami.
W miejscu zamieszkania nie trzyma mnie wlaściwie nic poza pracą której chwilowo nie zmienię a jak zacznę czekają mnie pełne 3 miesiące wypowiedzenia, znajomi rozjechali się po Polsce lub mają rodziny i coraz mniej czasu.

Jestem chyba typowym mirkiem spod tagu #tfwnogf #przegryw, brak wiary w siebie, brak dziewczyny i #samotnosc mocno którą potrafię często ignorować.
Aktualnie próbuję zaczynać robić coś ze swoją długoletnią niewidoczną dla innych #depresja i wyjść na ludzi, jednak myślę ze to dopiero początek drogi.

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie że może to już czas na wyprowadzkę i zmianę otoczenia.