Aktywne Wpisy
kopek +200
TVP to teraz tako drugi TVN xd
Co za kraj
Co za kraj
alonzoo3 +90
Pod koniec roku znajomi poznali mnie ze swoją wolną znajomą (30+).
Pierwsze spotkanie było całkiem obiecujące więc zaprosiłem ją na drugie. Powiedziała że jest bardzo chętna ale niestety miała wtedy dużo pracy (2 prace na raz) i nie da rady przez najbliższe 2 tygodnie. Mówię, to ok, daj znać jak będziesz miała czas to coś ustalimy. Powiedziała że ok. I od ponad miesiąca się nie odezwała.
Uznałem, że nie jest zbytnio zainteresowana
Pierwsze spotkanie było całkiem obiecujące więc zaprosiłem ją na drugie. Powiedziała że jest bardzo chętna ale niestety miała wtedy dużo pracy (2 prace na raz) i nie da rady przez najbliższe 2 tygodnie. Mówię, to ok, daj znać jak będziesz miała czas to coś ustalimy. Powiedziała że ok. I od ponad miesiąca się nie odezwała.
Uznałem, że nie jest zbytnio zainteresowana
1,0 R4 turbo 77KM
Jak już nie raz pisałem: Uwielbiam to autko! Niby to tylko Nissan Micra II generacji z lat 90, ale patrząc z zewnątrz nikt tego nie dostrzeże. Nie wiem co projektant miał, na myśl, ale taki retro style w Japonii to nie jedyny przypadek z tamtego okresu.
Za projekt auta odpowiada niejaki Naoki Sakai - nie mylić ze znanym skoczkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°), który zyskał sławę już w młodym wieku projektując koszulki z motywami tatuaży... (nic więcej znaleźć nie mogę). Potem kontynuował swoją karierę bliżej przemysłu wspólpracując między innymi z Olympusem i Nissanem. W wyniku współpracy z tą drugą firmą powstaje coś co marketingowcy sprzedawali jako Pike Factory. W latach 1985-1989 na Tokyo Motor Show Nissan zaprezentował trzy concept cary. Pierwszy był Be-1 (na zdjęciu po prawej), potem Pao (środek) i w końcu Figaro. Każdy z nich był odbierany tak dobrze, że Nissan decydował skierować je do limitowanej produkcji.
#youngtimer pełną gębą i duży potencjał na klasyka. W Polsce jest parę sztuk tego dziwoląga, na zdjęciu pierwsza, którą spotkałem w PL.(Tu wcześniejsze fotki jeszcze sprzed przerejestrowaniem na #zolteblachy). Wstępnie Nissan miał wyprodukować 8000 sztuk, ale w związku z ogromnym zainteresowaniem klientów zwiększyli produkcję. Sumarycznie w 1991 roku wyprodukowali trochę ponad 20k sztuk. Prawdopodobnie wszystkie powstały z kierownicą po prawej stronie.Pierwotnie oferowany za ok. $13,500, teraz za dobrze zachowane sztuki trzeba zapłacić podobną kwotę.
Inna sztuka spotkana w Lądku.
-----------------------------------------------------------------------
#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisałem <--- obserwuj/czarnolistuj
#ciekawostki
#carspotting #carboners #nissan #figaro #cabrio #jdm #r4 #warszawa
Oh wait, w odróżnieniu do niej, trafiła do produkcji.
@superduck: Historia motoryzacji zatoczyła koło.
BTW bardzo ładne autko i do tego dynamiczne i... w automacie (。◕‿‿◕。)
@Bociek01: dzięki temu mniej przeszkadza kierownica po złej stronie ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
@InsuowanaInsynuacja: a było cokolwiek przez nich wypuszczone co nie zeszło od razu?
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora