Wpis z mikrobloga

jakim dzbanem trza być żeby coś takiego oddać do „naprawy”...

@m1a1: przecież to jest mistrzostwo. Wysyłałbym wszystkim serwisom, które zamiast naprawiać odsyłają z głupią odpowiedzią, niech patrzą i rzygają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@par-in-parem-non-habet-imerium @TheAryX Ja pracowalem w serwisie amazona, tzn serwis zajmujacy sie zwrotami konsumenckimi niemieckiego amazona.... Takie sluchawki widywalem mega czesto, tzn dokanalowych nawet nie otwieralem, wyjebywalem do kosza z marszu, takie duze nauszne w 90% tez chyba ze ewidentnie widac ze nieuzywane, to jest tragedia generalnie. To jak sluchawki nauszne moga byc #!$%@? łojem wymieszanym z potem i łupieżem XD. Ludzie nie maja wstydu, a najgorsze jest to ze skoro trafialy do
@dnasstorm: Nie wiem dokladnie jak to wygląda od strony formalnej, zeby nie wprowadzić w błąd aczkolwiek z tego co się orientuję to wygląda to tak, ze zwroty konsumenckie, są akceptowane z automatu (mają to wliczone w koszta) i z tego co jest zdatne do ponownej sprzedazy jakoś starają sie zarobić.
Polityka calkiem spoko, niestety jak to bywa w takich sytuacjach znajduje sie masa krętaczy, którzy po prostu oszukują.

Słyszalem opowieści od
Ludzie nie wiedzą że takie słuchawki trzeba systematycznie czyścić. To nie jest sprawą że jesteś brudasem ale każde ucho wytwarza woskowinę. Ja zawsze jak kupuje douszne to pierwsze co robię usuwam te siateczki co są w środku żeby się nie zapychały.
Ludzie nie wiedzą że takie słuchawki trzeba systematycznie czyścić


@Robocovo: jakim dzbanem trzeba być, żeby nie wiedzieć? XD Zresztą, to nawet nie trzeba wiedzy, ja się brzydzę włożyć do ucha słuchawki na których jest jakiś kurz czy włosek, co dopiero woskowina ( _)