Wpis z mikrobloga

Drugie podejście do eksplozji rakiety termojądrowej. Nadal nie jestem do końca zadowolony, ale chyba wygląda fajniej. Faza przedkrytyczna przedłużona od dwóch sekund, chmura pyłu trochę zwolniła, fala uderzeniowa również, no i tuning automatycznej ekspozycji, bo się wcześniej za szybko dostosowywała i przyciemniała całą akcję. Jest lepiej?

Swoją drogą, ciekawe kiedy przyjdą służby, bo "pan się eksplozjami jądrowymi za bardzo interesuje".

ΔV: Rings of Saturn - webpage | showcase | devlog / vlog

  • 12
@lonegamedev: Myślałem, w poprzedniej iteracji jasność się całkiem inaczej rozkładała - główny wybuch był jaśniejszy, ale też autoekspozycja szybciej goniła. Zmieniłem, a teraz się zastanawiam, czy słusznie.
@koder: A mi za to wydaje się, że robi się jasno jakby bez powodu. Czyli statek się jeszcze nie roświetla, a na skałach już to widać. Przynajmniej na drugim gifie mi to tak wygląda. Na pierwszym chyba jest lepiej.
@Wextor mam zaplanowane na następny milestone. Co prawda na dzisiaj jestem do przodu z planem, ale jak zacznę wszystko robić poza kolejnością, to się może szybko zmienić. Chcę ta grę jednak wydać latem.