Wpis z mikrobloga

@Termak:

Playtesty nie są pracą, jednak za playtesty przewidziane są upominki w formie koszulek, smyczy, gier, gadżetów etc.


A potem dziwy, że gry wymagają łatek dzień po premierze, lol
A potem dziwy, że gry wymagają łatek dzień po premierze, lol


@CorTuum: playtest nie ma przecież na celu szukanie błędów, tylko zebranie feedbacku od graczy - co w grze jest fajne, co nie. Developerzy mają zwykle problem z dystansem, bo tyle czasu grają w swoją produkcję, że pewne oczywiste rzeczy im umykają. Stąd - zewnętrzne playtesty, żeby rzucić świeżym okiem na produkcję.

Do szukania typowych błędów jest (powinna być) QA, to
@CorTuum: Gry wymagaja latek dziek po premierze przez proces wydawniczy. Gra na miesiac/2 przed premiera jest skonczona i wyslana do review przez sony/ms. Jak ja przejdzie, nie moze byc juz poprawiona do premiery (tloczenie plyt etc). Developerzy jednak pracuja dalej i poprawiaja ile moga i znow - gra wytloczona juz, rozeslana do sklepow, a na 2 tygodnie przed premiera znow submisja wersji poprawionej i stad patch zaraz po premierze.