Wpis z mikrobloga

@Zysioo: Ja tak kiedys mialem w Hong Kongu i ladnie zapytali czy nie chialbym poleciec 4 godziny pozniej w zamian za chyba ponad 1000 zlotych 'odszkodowania'. Troche sie zastanawialem i pani jeszcze zaproponowala wstep do lozy Catchay pacific co bylo swietna opcja na przeczekanie tych paru ekstra godzin (wygodne siedzenia/darmowe restauracje i bary). Polecam o to zapytac.
  • 0
@elefan: niestety latam na trochę innych biletach i nie jestem traktowany jak zwykły pasażer - nic mi nie przysługuje, ale za to latam za bezcen, No coś za coś... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Zysioo: Jeśli lecisz do Europy i będziesz mieć opóźnienie większe niż 3 godziny z winy lini lotniczych przysługiwać ci będzie 600 euro odszkodowania i nie ma znaczenia jaki rodzaj biletu masz a linie lotnicze nie mają nic od gadania. Jedynym wyjątkiem od tego jest strajk pracowników lotniska lub warunki pogodowe.
@Andczej: czemu sami? Ja mialem hotel zarezerwowany na 7 dni i wylot.
Wylot mi przesuneli - informujac o strajku DZIEŃ przed odlotem, moj hotel nie mial wolnych pokoi. Poszukalem na bookingu hotelu w dobrej lokalizacji i jak najwyzej gwiazdkowanego i sie przespalem w 5* hotelu za kase Lufthansy- oddali mi po 21 dniach dopiero ale oddali 100% ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡
@Sharan: Rozporządzenie UE 261/04 o tym mówi, z ich winy nie mogłeś odlecieć więc sami powinni zorganizować alternatywny przelot lub hotel i przelot w innym terminie
@Andczej: no teoretycznie tak. Jakby oferowali to bym sie mogl zgodzic lub nie, bo czemu mam spac gdzie mi kaza jak moga oddac kase za taki hotel jak mi sie podoba ;)
@Andczej: ogolnie to powinni podstawic od razu samolot, ale nie wylecial z DE zaden, a mialem leciec A380, bo jeszcze tym nie lecialem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
I sie wkurzyłem.