Wpis z mikrobloga

@Starakur_a Nie mam pojęcia jak to jest w tidalu nazwane. Ja mam showmax i też niby przyszedł sms, że subskrypcja anulowana a mam konto premium nadal aktywne i dla świętego spokoju jeszcze do nich napisze.
@Starakur_a: Mam podobny problem co ty. Tylko, że u mnie okres 3 miesięcy kończy się 16 maja, i nie mogę w żaden sposób anulować subskrypcji. Wysyłanie STOP na 806 nie pomaga, gadalem z konsultantką to odesłała mnie do tidala, na stronie tidala piszą, że to przez play trzeba załatwić. Aktualnie po zgloszeniu czekam na kolejny telefon od nich. Z ciekawości, to w jaki sposób anulowałeś tą subskrypcję (o ile to zrobiłeś
@Rayan98 wyślij SMS o treści STOPPROMO
Oni oszukują bo jak aktywowałem te usługę to był SMS o treści stop a teraz w regulaminie jest STOPPROMO (pamiętam dokładnie bo wpisałem przypomnienie w kalendarzu google)
Oddali mi te pieniądze tylko dlatego że miałem SMS zwrotny z potwierdzeniem anulowania.
Ale najlepsze jest że zabrali mi z konta 18zl przed upływem 3mscy darmowej promocji mimo że ja wyłączyłem wcześniej a i tak nie mialem subskrypcji premium
@Starakur_a: O krucze, ale kręcą strasznie.Też zapisałem sobie na tablicy 806 treść STOP. Mógłbyś podesłać ten regulamin (link), ja znalazłem tylko to i treść smsa to STOP na 806. Doczytałem też opłaty i pocieszyło mnie, że jeśli nie bedę miał 18 zł na koncie to automatycznie wyłączy usługę.