Gorące dyskusje ostatnie 12h

Pierwszy raz udzielałem dziś pierwszej pomocy osobie mocno poszkodowanej w wypadku, było to ponad 3h temu ale wciąż trzęsą mi się ręce.

- jestem kierowcą auta z którego pochodzi nagranie
    - byłem pierwszy przy poszkodowanym
    - nie byłem szkolony do pierwszej pomocy oprócz jakichś banałów w szkole
    - na początku pan był nieprzytomny
    - krzyczałem na około żeby ludzie dzwonili na pogotowie, w między czasie dzwoniła też żona
    - rozmawiałem do Pana ale nie odpowiadał
    - dziwnie się krztusił więc próbowałem udrożnić jego drogi oddechowe
    - 1-2 minuty później pojawiła się pani na rowerze Veturilo która była studentką medycyny, pobiegła do mojej żony po apteczkę i udzieliła mi kilku wskazówek
    - pojawił się pan żandarm szkolony do tego typu pomocy, pomógł mi ułożyć pana w pozycji bocznej bezpiecznej i zabandażować głowę która była głęboko rozcięta i z której leciało dużo krwii
    - poszkodowany zaczął się wybudzać (3-4 minuty), chciał koniecznie wstawać. Musieliśmy go z Panem żandarmem przytrzymać
    - pojawił się "radiowóz" tramwajów warszawskich i wstrzymał ruch
    - pojawił się radiowóz
    - policjanci ponaglali karetkę przez radio
    - przejęcie pacjenta przez ratowników medycznych z karetki

Tutaj mój apel, proszę gdziekolwiek byście nie jechali na rowerze ZAWSZE! ZAWSZE!! miejcie na głowie kask, nie zakładajcie pełnych słuchawek i nie uważajcie DDR za drogę z pierwszeństwem

Sam jestem zarówno rowerzystą jak i kierowcą, nie oceniam tu nikogo. Dbajcie o swoje bezpieczeństwo.

W momencie zderzenia była awaria sygnalizacji świetlnej.

#warszawa
    pokaż całość

odpowiedzi (110)

Wtem. Co robi największy wypokowy rzecznik osób uciśnionych ze względu na seksualne preferencje?
    .
    .
    .
    .
    Wyśmiewa seksualne preferencje, a co?

#neuropa #4konserwy #lgbt #himalajehipokryzji @artpop #zwiazki #przegryw #shitwykopsays pokaż całość

odpowiedzi (244)