Wpis z mikrobloga

Ale życie jest pokręcone. ()
Powiedzmy, że jestem trochę #programista15k , ale czuję się nieszczęśliwa będąc w IT, parę lat pracy na wyższych obrotach mocno mnie wypaliło. Mimo wszystko nie wyobrażam sobie siebie w innej robocie tym bardziej, że tam gdzie teraz jestem zarabiam naprawdę dobrze na dobrych warunkach...
...a jednak ostatnio przeczytalam ogłoszenie, że lokalne gospodarstwo bioekoicośtamjeszcze poszukuje pracowników/sprzedawców/obsługi klienta i tak mi się smutno na serduszku zrobiło... Bo ja bym sobie bardzo chętnie popracowała trochę inaczej, lubię te bioekoicośtamjeszcze warzywka, zdrowe odżywianie, kręci mnie ta branża, fajnie byłoby mieć kontakt z ludźmi, opowiadać co jest zajebistego w sałacie, a co w pomidorze, i że ta zupa jest z komosy, która w ogóle jest super ekstra, poza tym ogólnie bardzo chciałabym slow life, natura, gospodarstwo i własne warzywka, a ewentualnie później do tego jakiś freelance, ale się nie da tak po prostu w cholerę rzucić tego wszystkiego... (,)
Smuteczek mocno. (,)

#zalesie #gownowpis #przegryw
  • 7
@comfortably_numb: freelance jest przereklamowany. Nie daj się ponieść gównoprasie pejącej na temat każdego kto "żucił korpo i żyje lepiej" - to są pisane na zamówienie reklamówki.
Bez sojuszników z kasą zginiesz zanim Twoje wypowiedzenie dotrze z sekretariatu do kadr.
O zajebistej sałacie możesz opowiadać weekendami/ popołudniami. Kontakt z ludźmi jest potrzebny i jeśli brakuje ci tego w obecenej pracy to dozuj to sobie w każdy inny możliwy sposób.
I cokolwiek zrobisz...