Wpis z mikrobloga

Lubię wypok, lecz w większości nie odpowiadają mi treści publikowane na mikroblogu. Wystarczy spojrzeć na popularne tagi gdzie króluje danielmagical... (,). Jestem z wykształcenia leśnikiem. Moją pasją nie przerwanie od lat szkolnych jest ornitologia, zoologia i wszystko co związane z lasem. Jakby było jakieś szersze zainteresowanie wśród wykopków może mógłbym pokusić się o stworzenie tagu w którym zamieszczałbym informację związane z ekologią lasu, entomologią, ornitologią, łowiectwem, gospodarką leśną, ochroną lasu itp. Czekam na jakąkolwiek reakcję z Waszej strony. :)
#las #ciekawostki #ornitologia #zwierzeta #lowiectwo #przyroda
  • 83
@desensitization: Pracuję, powoli ten beton się kruszy, starzy ubecy odchodzą na emerytury. Ja dostałem pracę bez żadnych znajomości od razu po rocznym stażu. W moim nadleśnictwie w przeciągu dwóch może trzech lat odejdzie aż pięć osób na emeryturę. Dla Ciebie może być już niestety za późno bo jak zaczniesz teraz studia i skończysz je powiedzmy po I stopniu czyli za 3,5 roku do tego dojdzie roczny staż czyli mógłbyś zacząć pracę
@pomurnik_13: a wracając do głównego tematu - wpisy entomologiczne i ornitologiczne z chęcią bym sam obserwował. Mieszkam blisko jednego rezerwatu przyrody i kilka razy w tygodniu wychodzę na obserwacje ptaków, owadów i wszelkich innych stworów.

Fajnie, że w leśnictwie można już bez problemu znaleźć pracę, ale jednak podana stawka mnie jakoś szczególnie nie zachęciła.
@pomurnik_13: Dobra treść się zawsze obroni, tylko najlepiej publikować pod dobrymi tagami i o odpowiednich porach. Czasami też ciężko będzie jeśli wrzucisz podczas jakiegoś meczu, czy wyścigu Kubicy, albo w środku nocy.

Niemniej jeśli będzie ciekawe, to uwierz, że czytelników znajdziesz. Ja w sumie plusów nie daję prawie w ogóle, ale nie znaczy, że nie czytam. Jeśli nie mam nic do dodania to też nie komentuję. Także swobodnie produkuj ;) Na