•  

    ok Panowie koksy i Panie koksiarze proszę zerknąć okiem na plan i stwierdzić czy ma to sens czy też nie.
    Założenie planu jest takie żeby trochę oszukać ciało robiąc więcej lżejszych serii ale żeby ogólna objętość była wysoka.
    Nie mam na celu zwiększenie siły, czy też poprawy jakiś słabych partii, chce po prostu ćwiczyć tym planem do lipca gdyż później będę miał dwumiesięczną przerwę od siłowni. Jeżeli chodzi o kalorie nie będę ich liczył, muszę przyzwyczaić się do zmiany modelu żywienia (zdiagnozowano u mnie wrzodziejące zapalenie jelita grubego) na dostosowany do choroby.
    ok a więc plan wygląda następująco:

    Trening A
    Siady LB 8x5
    floor press 8x5
    pendley row 8x5
    biceps opcjonalnie

    Trening B
    MC Sumo 8x5
    OHP 8x5
    podciąganie podchwyt (ogólnie 30 powtórzeń)
    dipy 4x6

    Trening C
    Fronty 4x8
    skos hantle 4x8
    wiosło hantlem 4x8
    wznosy opcjonalnie

    pokaż spoiler ej dlaczego nie ma prawilnej klateczki na płaskiej? mam ochotę spróbować floor presów


    #mikrokoksy

    +: Cronox