Wpis z mikrobloga

Hej @ZespolmBanku!
Super macie informatyków, że od niedzieli nie są w stanie naprawić aplikacji, ios here, dzięki temu, nie mam dostępu do SWOICH pieniędzy.
Aplikacja mobilna nie działa, przelew internetowy nie działa ponieważ mam autoryzację mobilną. Godzina czasu z waszymi EKSPRETAMI, żeby dowiedzieć się, że jednak jest wymagany kontakt z mlinią, bo EKSPRECI online nie mają uprawień żeby wyłączyć opcje mobilnej autoryzacji a włączyć autoryzację SMS.
Propozycję akutalizacji aplikacji też uważam za śmieszną kiedy posiadasz wersję aktualną!
A na koniec proponujecie udać się do placówki i tam wybrać pieniądze z pomocą pani z okienka. Przypominam, XXI wiek jakbyście się nie zorientowali.

Gracie grubo muszę wam powiedzieć.

Na szczęście udało się sprawę załatwić.
Ale ja się pytam gdzie jakiekolwiek komunikaty z waszej strony, że ludzie mogą mieć problem.

  • 14
@Bzyko, pozostaje nam jedynie zaproponować Ci złożenie reklamacji. Prześlij ją na adres:
kontakt@mbank.pl opisz dokładnie parametry telefonu z którego korzystasz. Podaj również numer rachunku w celu identyfikacji.