Wpis z mikrobloga

Zakupiłem kiedyś w promocji bloodborne z dodatkiem. W końcu mam zamiar zacząć grać i teraz pytanie do was mirki: jaką postać wybrać? Jaką broń? Jak rozwinąć postać? Jakieś porady dla nowicjusza? Nie mam doświadczenia w takich grach trochę pograłem w Dark souls 3ale utknąłem na jakimś bosssie
#bloodborne
  • 19
@lukaszpinki: ja gdybym zaczynał od początku zrobiłbym bulid na zabawrwienie krwi. Weź klasę która ma tą statystykę największą, z broni weź tą która nie jest siekierą ani piłą (nie pamiętam nazwy) a potem poszukaj jakichś poradników. Albo zrób jak lubisz, poprostu - lubisz walczyć szybkimi brońmi - rozwijaj skilla. Lubisz jak coś walnie raz ale porządnie - siła. Chcesz walczyć ostrzem Ludwiga? Rozwijaj po równo. Chcesz dobrze się bawić? Rozwijaj tajemniczość
@lukaszpinki: Jedna zasada: graj, jak ci wygodnie. Nikt ci lepszej rady nie da. ;) To jest gra wybitnie nastawiona na feeling a nie statystyki, tabelki, #!$%@?. Dobre ''czucie'' danego buildu, broni jest sprawą nadrzędną. Popróbuj sobie, na początku gry możesz sobie pozwolić na testowanie, co ci najlepiej leży, bo ewentualne braki na danym polu możesz szybko nadrobić. Git gud! Fear the old Blood, good hunter ( ͡° ͜ʖ ͡
@GdzieJestBanan: walczyć się nauczy z trudnymi przeciwnikami, a nie z łatwymi w dużych ilościach. W bloodborne taka horda jak tam była tylko w tamtym miejscu, a sam przez nią prawie odbiłem się od tej gry. Później było tylko łatwiej.
@jaqubte: No jak się idzie prosto w tę hordę, zamiast podejść taktycznie to faktycznie można się odbić. Bloodborne w różnych miejscach uczy nas pewnych zachowań, taktyk. Centralne Yharnam jest takim miejscem. O wiele łatwiej się później gra, kiedy ogarnie się do perfekcji przejście tej lokacji bez umierania.
@lukaszpinki: wybierz cokolwiek i z broni...