Przyszłość włoskiej grupy FCA Niedawne informacje na temat rzekomego schyłku istnienia Maserati, długów koncernu FCA i jego brak komentarza w tej sprawie sprawiły, że można było zacząć się bać o przyszłość firmy. Teraz jednak wszystko zostało wyjaśnione i znamy plany koncernu na najbliższe 5 lat oraz wiemy, że Sergio Marchionne nie poprowadzi dłużej tego okrętu, gdyż odchodzi na emeryturę.
@Karolekqqqq: Ratunkiem dla Włochów byłoby wykupienie ich przez... Koreańczyków (były takie pogłoski) - grupie Hyundai'a potrzeba tylko jednego, by umocnić się w USA - pickupów i większej ilości SUV, bo te rynek chłonie w każdej ilości - a FCA ma Jeepa, RAMa i pewnie parę innych dobrze sprzedających się w USA aut.
Niestety, dla Maseratti, AR i pewnie samego Fiata oznaczałoby to powolną agonię, nie widzę sensu, by Hyundai te marki
@Student_AWAS: Przecież zmiany są właśnie wdrażane i na to potrzeba czasu. Alfa ma dwa zupełnie nowe modele, które cały czas windują sprzedaż, w kolejce już kilka nowych modeli. Nowa Giulietta już jeździ zamaskowana. Wersje hybrydowe i SUVy w natarciu Jeepy sprzedają się najlepiej w historii. Maserati potrzebuje większego dopracowania modeli. Takie Quattroporte i Ghibli nie są warte pieniędzy, które za nie wołają. Potrzeba więcej technologii. Chrylser potrzebuje SUVów i będzie je
@DanielAquarius: to się okaże. Na razie Chrysler - nie wiem jak to się stało, ale na chwilę obecną portfolio Chryslera to 3 (słownie 3) modele aut, jeden to 300C i dwa VANy... z czego jeden to Pacifica, a drugi to Pacifica Hybrid.
Jeepy sprzedają się dobrze, bo rynek chce wszystkiego co jest SUV/CUV czy jakkolwiek to nazwiesz - między innymi dlatego Hyundai złapał zadyszkę, bo robią dużo sedanów - rynek na
@Student_AWAS: Chrysler ma zadyszkę, bo na obecną chwilę głównymi polaryzatorami kasy w FCA są Alfa i Jeep. Chrysler, Dodge, Fiat muszą czekać na rozkręcenie gamy i sprzedaży przez tamtą dwójkę.
Myślę, że wersja hybrydowa Giulii powinna na dzień dobry podnieść sprzedaż o 20%.
Fiat ma problem z tymi maluchami, tak jak piszesz. Może wersja elektryczna 500, która powinna być lepsza od poprzedniej coś zmieni. Gdyby zrobili 500e w dobrej cenie, z
Niedawne informacje na temat rzekomego schyłku istnienia Maserati, długów koncernu FCA i jego brak komentarza w tej sprawie sprawiły, że można było zacząć się bać o przyszłość firmy. Teraz jednak wszystko zostało wyjaśnione i znamy plany koncernu na najbliższe 5 lat oraz wiemy, że Sergio Marchionne nie poprowadzi dłużej tego okrętu, gdyż odchodzi na emeryturę.
#samochody #motoryzacja #technologia #europa #polska #rozrywka #ciekawostki #fca #swiat #elektronika #wlochy #fiat #alfaromeo #alfaholicy #ferrari #maserati #jeep
Niestety, dla Maseratti, AR i pewnie samego Fiata oznaczałoby to powolną agonię, nie widzę sensu, by Hyundai te marki
Przecież zmiany są właśnie wdrażane i na to potrzeba czasu.
Alfa ma dwa zupełnie nowe modele, które cały czas windują sprzedaż, w kolejce już kilka nowych modeli. Nowa Giulietta już jeździ zamaskowana. Wersje hybrydowe i SUVy w natarciu
Jeepy sprzedają się najlepiej w historii.
Maserati potrzebuje większego dopracowania modeli. Takie Quattroporte i Ghibli nie są warte pieniędzy, które za nie wołają. Potrzeba więcej technologii.
Chrylser potrzebuje SUVów i będzie je
Jeepy sprzedają się dobrze, bo rynek chce wszystkiego co jest SUV/CUV czy jakkolwiek to nazwiesz - między innymi dlatego Hyundai złapał zadyszkę, bo robią dużo sedanów - rynek na
Chrysler, Dodge, Fiat muszą czekać na rozkręcenie gamy i sprzedaży przez tamtą dwójkę.
Myślę, że wersja hybrydowa Giulii powinna na dzień dobry podnieść sprzedaż o 20%.
Fiat ma problem z tymi maluchami, tak jak piszesz. Może wersja elektryczna 500, która powinna być lepsza od poprzedniej coś zmieni. Gdyby zrobili 500e w dobrej cenie, z