Wpis z mikrobloga

Chciałbym sobie w najbliższym czasie nabyć Peugeota 308 SW i gibać nim na gazie LPG. Czy sensowne jest szukanie egzemplarzy z już założonym gazem, czy lepiej samemu założyć? Koszt założenia to z tego co widzę jakieś 4 tys. zł. Cena egzemplarzy z gazem i bez w zasadzie się nie różni. W tej kwestii jestem zupełnym laikiem, bo do tej pory zawsze jeździłem dieslami, ale mam już lekko dosyć XD

#samochody #motoryzacja #mechanikasamochodowa #mechanika #lpg #peugeot
pogop - Chciałbym sobie w najbliższym czasie nabyć Peugeota 308 SW i gibać nim na gaz...

źródło: comment_Tz4ZwCyfoNJoYfaGg4o3weURWFaDPQja.jpg

Pobierz
  • 41
@pogop: XD tylko PB

ale jakbym już myślał o LPG to wolałbym to samemu zamontować.

ale zastanów się czy warto, to tak dużo nie pali, a jeździsz jak bez korku wstydu

A te diesle w tych Peugeotach nie sa złe, ale wiadomo, używane to loteria.
A te diesle w tych Peugeotach nie sa złe, ale wiadomo, używane to loteria.


@Student_AWAS: ma obecnie 307 SW, ale felerny egzemplarz po jakimś #!$%@? rolniku samouku mechaniku #!$%@? #!$%@? go w dupę mać. tak jest tam namodzone, że mam już dosyć diesla. Pewnie masz rację, bo 1.6 hdi 92 i 112 KM zbierają świetne recenzje, ale już przejadły mi się turbiny, FAPy, wtryski, koła dwumasowe itd. Chcę mieć #!$%@? spokój.
@pogop Lepiej założyć samemu u zaufanego fachowca, bo wiadomo jak to jest z używanymi samochodami. Ale nawet jeśli będziesz wymieniał w instalacji jakieś duperele, to i tak ci się to zwróci

ale zastanów się czy warto, to tak dużo nie pali, a jeździsz jak bez korku wstydu


@Student_AWAS Jak robi rocznie więcej niż kilkanaście tysięcy kilometrów to na pewno się opłaci
@pogop: no i ja to rozumiem, nie rozumiem natomiast dlaczego chcesz od razu kaleczyć auto LPG.