Wpis z mikrobloga

@goedenavond: to nie jest ta high endowa wersja, musiałbym wtedy zastawić nerkę :P polecam polować na używane w dobrym stanie, ten przez rok miał innego właściciela - spece to niestety +50% ceny za samą markę, ale mnie się zawsze ich design podobał, więc kiedy na allegro zobaczyłem ten egzemplarz, to się długo nie zastanawiałem

@Night_Shift_Supervisor: w górnym chwycie mam taką samą pozycję jak na crossie zbudowanym na ramie Accent Nordkapp,
@vare: mi też się podoba design, ale design to nie wszystko. Sam jakis czas temu kupiłem gravela, ale na sramie 1x. Nie potrzebuje drugiej szosy, bo jedną już mam. Łańcuch nie tłucze Ci o tylny widelec jak jeździsz po lesie? ;)
@vare: a mozesz tak lopatologicznie wyjasnic wtf = grivel?
Ja jestem kompletnym laikiem, a potrzebuje w niedlugim czasie przerzucic sie na trening rowerowy (z biegowego), a nie widzi mi sie wysluzony goral bo to ciezka kobyla, podobnie jak szosza u mnie nie zrobi kariery przez stan drog oraz typowe miejsca gdzie moglbym polatac.
@PurpleHaze po polsku to będzie "szutrówka", czyli rower przeznaczony do szybkiej jazdy drogami szutrowymi i innymi nieutwardzonymi. Od typowej szosy czy przełaju różni się zwykle łagodniejszą geometrią i miejscem na szeroką oponę (35+, u mnie 42), gdzie do szosy często nie wejdzie już 32, a przełaj z racji swojej sportowej natury jest projektowany pod maksymalnie 33, czyli górną granicę określoną przepisami. Do tego gravele bardzo często pozwalają zamontować bagażniki, kilka koszyków na
@PurpleHaze zależnie od modelu, czasem to będzie rama nieco bardziej sportowa, czasem bardziej trekkingowa nawet. Każdy producent na swój pomysł na te rowery, widziałem gdzieś nawet gravela z widelcem amortyzowanym, skok bodajże 30mm :p