Wpis z mikrobloga

@Kokonatian: Boost w HotA polega na tym, że można wybrać precyzyjnie miejsce, w które magogi rzucają kulę ognia. Na początek gry, jeśli weźmie się Calha z 3 stackami gogów, dokupi hirka z kolejnym stackiem, ulepszy je w 111, to z ok. 30 magogami można czyścić całkiem mocnych guardów.
Poza tym w HotA istnieje 'ujemne' szczęście, więc zdolność (arcy)diabłów nabiera większego znaczenia.
Siłą inferno jest jeszcze farmienie demonów, czyli poświęcanie jednostek i
Siłą inferno jest jeszcze farmienie demonów, czyli poświęcanie jednostek i wskrzeszanie z nich demonów czarcimi lordami. W tym momencie magogi też ułatwiają sprawę, ponieważ można ubijać własne jednostki ich kulą ognia.


@okim: O tym nie wiedziałem, sprytne
@Kokonatian: HoTA jest świetna pod wieloma względami. Jedyna rzecz która mi się nie podobała to nowy zamek. Nie zrozum mnie źle. Pod względem artystyczynym itd nie odbiega od orginalnych miast. Nigdy nie udało mi się do tego zamku przekonać mimo tego, że jest op. ;(((