Wpis z mikrobloga

@JetFuelCantHurtNonexistentBeings: @JesusOfSuburbia: a nie macie wrażenia, że odmiana się przyda, ale wciąż pozostając w szerokim ujęciu formuły soulsborne? Tak, też mógłbym grać z uwielbieniem w kolejne mało różniące się odsłony, ale kręci mnie eksperymentowanie - zwłaszcza gdy robi to pan Miyazaki.

Btw, teraz mocno akcentuje się różnice, urywki z gameplayu na trailerze zrobiły to samo. Myślę, że dłuższy gameplay mógłby zadziałać dość uspokajająco.

@JetFuelCantHurtNonexistentBeings: będzie dobrze. powinniśmy odejść od tego nastawienia, że coś może być nie tak. jeżeli próbują czegoś nowego, to świetnie. jest super interpretacja zakończenia DaSIII i powiązanie malowidła z tworzeniem kolejnej części gry :D.. apropos zmian, to zajrzyj na drabinkę battlefield.. ;)
Pozwolę sobie dodać do posta jeszcze to:

From Software's Yasuhiro Kitao describes it as an action adventure game, making it sound more akin to Zelda where exploration will yield new items that help you progress. You won't be making your own character or leveling up stats, but you will be finding all manner of cool gadgets that attach to your 'Shinobi Prosthetic' that replaces your lost hand. If you liked how Bloodborne's
wciąż pozostając w szerokim ujęciu formuły soulsborne?


@Theos: Z tym że z "formuły soulsborne" najwyraźniej niewiele zostanie. Niemniej jednak będę się przyglądał z zaciekawieniem rozwojowi Sekiro, bo FromSoft już pokazało, że potrafi tworzyć fenomenalne gry.
@JetFuelCantHurtNonexistentBeings:

1. Trochę się boję, że te 3d (wspinaczka z hakiem i liną) to małe kłamstewko. Że mapa nie będzie otwarta do dowolnej eksploracji tylko pojawią się konkretne punkty z interakcją "wciśnij X użyk grapling hook".

2. Ja jestem kolejną osobą która chętnie pogra w kolejną siekankę od FS ale nie odpowiada mi setting. Nie czuję dalekowschodnich klimatów, wręcz mnie odpychają. Niemniej doceniam odpoczynek od zachodniego quasi-średniowiecza.

3. Po tym krótkim
@gascoigne: Ja najbardziej boję się, że po pozbyciu się elementów RPG, co-op, PvP, możliwości tworzenia własnej postaci oraz wyboru broni i ubrań, w grze będzie zbyt mało różnorodności i nie będzie powodu by przechodzić ją więcej niż jeden, może dwa razy. Mam nadzieję, że Miyazaki udowodni, że #!$%@? się znam.

Myślę, że najlepszym podejściem jest zaakceptowanie faktu, że nie jest to soulslike i zaprzestanie porównywanie Sekiro do poprzednich gier.