Wpis z mikrobloga

Cześć! 

Generalnie sytuacja wygląda następująco. Pracuję jako grafik już od 3 lat i logiczną konsekwencją, która wynika z mojego doświadczenia w branży jest nauka Front Endu. Jest to nieuniknione chyba w przypadku każdego grafika. Nie potrafię jednak uczyć się CSS-a z kursów ani z książek (tzn. powtarzam ciągle te same błędy, jak mi ktoś wyjaśni jak debilowi, to tego nie robię, pieprzony brak koncentracji), nie sprawdziło się CodeAcademy, więc postanowiłem poszukać kursu stacjonarnego. 

Ostatecznie natrafiłem na coś takiego: https://www.facebook.com/events/205773570233577/ - organizatorem jest HackingHeroes, którzy kupili mnie darmowymi zajęciami z robienia gier w Unity (marzenie z dzieciństwa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tutaj pojawiają się moje pytania. 
Tym razem kurs nie będzie darmowy, tylko będę inwestował w niego swoje pieniądze. Jestem biednym studentem, więc to 350 złotych, które niby nie jest dużą kwotą, może mnie troszkę zaboleć. Pytania są następujące: 

1. Czy ktoś z was był na kursie stacjonarnym i jest w stanie mi powiedzieć, czego mam się spodziewać? 
2. Czy są rzeczy, o których powinienem wiedzieć (podstawy) o których pracując jako grafik mógłbym zapomnieć? 
3. Mam podstawy CSS-a i HTML-a, a także mniej więcej zdaje sobie sprawę z tego, czym jest JS. Czy są rzeczy, które powinienem powtórzyć? 

Pytam, ponieważ tak jak pisałem, inwestuje w to swoje pieniądze i chce po prostu wyciągnąć z tego kursu jak najwięcej. 

Z góry dzięki za odpowiedzi! 

#it #programowanie #grafika #frontend
  • 10
@Jazgot_Dzikich_Kamieni93PL: Jeśli sam nie potrafisz się nauczyć CSSa (który dla Ciebie powinien być najprostszą rzeczą) z neta gdzie są miliony tutoriali i darmowych kursów to się zastanów czy na pewno się do tego nadajesz, to jest robota, w której w dużej mierze sam musisz czerpać dużo wiedzy, rozwijać się, rozwiązywać problemy itp, w dodatku FrontEnd leci z taką prędkością do przodu, że co chwile będziesz musiał robić te kursy