•  

powiem wam szczerze że jestem autentycznie głupi jeżeli chodzi o #kryptowaluty
    obserwowałem kurs #bitcoin szukając odbicia i wczoraj wydał mi się odpowiedni dzień na inwestycje
    tłumaczyłem to sobie tym, że był już dołek, że spadki trwają odpowiednio długo, a nawet widziałem
    kurs jest broniony przez grubasów, że niżej raczej nie spadnie, no i właśnie przewaliłem ponad 10% inwestycji
    jeden dzień mi na to wystarczył, zapamiętajcie to sobie na tym tagu, że mnie nie ma co słuchać
    jak będe tutaj robił jakieś wpisy to mnie nawet nie czytajcie, albo się ze mną pokłóćcie dla mojego dobra
    nie znam się na inwestowaniu i podejmuje złe decyzje, jestem z tych co tracą w świecie #btc #eth #ltc #trx itd. itp.

•  
      d.....r

+1

@maras_sc2: witam w klubie (ʘ‿ʘ)

•  

no i właśnie przewaliłem ponad 10% inwestycji

@maras_sc2: no i co z tego. Jakbys nie sprobowal to bys nie wiedzial. Grunt zeby nie inwestowac srodkow na zycie. Przeznaczasz pewne pieniadze na inwestowanie i tyle. Albo stracisz, albo sie odbijesz. Taka nauka bardzo wiele wnosi i sie przydaje nie tylko w inwestowaniu.

•  

@maras_sc2 pierwsza zasada to inwestować tyle ile można stracic. Inaczej to już jest hazard i droga do siwych wlosow

•  

@maras_sc2 dopóki nie sprzedaż nie straciłeś

+: plaisant, p.....4
    •  

@maras_sc2: No i zajebiście, zrobiłeś już więcej niż nie jeden wykopkowy trader przyznałeś się do błędu. Nie obwiniasz rynku, zjawisk nadprzyrodzonych zobaczyłeś że to ty zrobiłeś błąd. Pierwszy krok masz za sobą. Teraz możesz wyciągać wnioski. Żeby nie było tak różowo, palec był taki ciężki żeby ciąć straty? Tak było trudno przyznać się przy -3% do pomyłki że dopiero przy -10% zobaczyłeś że rynek poszedł w drugą stronę?

Tylko porażki nas uczą, każdy przechodził przez czyszczenie konta i straty, frycowe trzeba zapłacić. Nie wierz komuś kto Ci mówi ze po kilku miesiącach regularnie zarabia taki się nie urodził.