@Solidnie: Czy powyższa sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, to proszę o odpowiedzi na poniższe pytania: - od kiedy dokładnie taka niedogodność ma miejsce? - w jakiej lokalizacji się znajdujesz? - z jakiej oferty i sprzętu korzystasz? - czy takie prędkości są widoczne cały czas, czy tylko o określonych porach dnia?
@Specjalista_Plus: Problem występuje od wczoraj, moja lokalizacja to Gdańsk. Korzystam z oferty lte 100gb. Aktualnie używam hotspota z telefonu, bo router który od was dostałem od w ogóle nie łapie zasięgu ¯\_(ツ)_/¯
@Solidnie: Posiadasz jeszcze aktywny pakiet danych? Aby to sprawdzić, zaloguj się do mobilnej aplikacji Plus online lub wyślij SMS-a o treści: U pod numer 2580 (0,29 zł).
@Solidnie: W takim przypadku proszę o kontakt z konsultantami Biura Obsługi Klienta poprzez formularz: https://bit.ly/2vvLWaD ze szczegółowym opisem sytuacji. Podaj w nim również: imię, nazwisko i numer telefonu, którego dotyczy sprawa. Potem prześlij mi numer referencyjny, a ja przekażę go dalej w celu przyspieszenia realizacji.
Zakupy za 20zł 9 groszy w biedronce. Sześciopak wody i najtańszy chleb Dziekuje pan PIS. I tak, wiem że woda jest w kranie i mozna filtrować ale reszta rodziny jakoś nie chce pić nic innego. #inflacja #zalesie #pisflacja
Dotyczy zwrotu IPada którego aktywowałem i używałem 90 minut . Ustawa chyba mówi o braku widocznych śladów użytkowania w zamyśle rys itd a nie ze wystartowała gwarancja.
#lte #plus
- od kiedy dokładnie taka niedogodność ma miejsce?
- w jakiej lokalizacji się znajdujesz?
- z jakiej oferty i sprzętu korzystasz?
- czy takie prędkości są widoczne cały czas, czy tylko o określonych porach dnia?