Wpis z mikrobloga

@Nikanor_Nick: nówki sztuki Hondy Civic Type R mają #!$%@?ą przez inżynierów odległość między jakimś gorącym elementem a płynem sprzęgła, przez co ten się podgrzewa i działa wujowo, przez co po jakimś czasie zaczynają zgrzytać biegi i sprzęgło.

Honda twierdzi, że to niewłaściwe użytkowanie auta, że ktoś jeździ sportowo sportowym autem i wypina się na problem, mimo że jest łatwy do naprawienia - jeżeli dobrze zrozumiałem należy odizolować ten gorący element, którego
@Dalamar: Ten gorący element, to jest kolektor spalin i trzeba go odizolować od skrzyni biegów i/lub zmienić olej w skrzyni na taki, który ma lepsze właściwości smarujące przy wysokich temperaturach. Sprawy nie załatwi na zawsze, ale przedłuży znacząco żywotność.
@piotrasz: @Dalamar: Nie olej w skrzyni tylko płyn w wysprzęgliku. Potrzebny jest taki który ma wyższą temperaturę wrzenia. W połączeniu z blachą izolującą od kolektora całkowicie rozwiązuje problem.
Ludzie związani z motosportem twierdzą że to najlepsza skrzynia jaką zrobiła Honda i po zastosowaniu tego co powyżej mamy problem z głowy.
Oczywiście fanatycy bmw i audi co chwilę zarzucają ten temat żeby sobie powiększyć swoje małe siusiaczki.