Wpis z mikrobloga

Łukasz 23 Warszawa

Zgłoszenie nr 284 z dnia 2018-07-04 15:35:04

Imię: Łukasz
Wiek: 23
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Na razie studiuję. Dwa kierunki równocześnie, oba inżynierskie.
Plan na życie? Jak najszybciej osiągnąć dochód pasywny, który mi pozwoli spędzić resztę życia w podróży. Albo może jednak żona, dom i siódemka dzieci? Albo jedno i drugie z tym że łódka zamiast domu? Jeszcze pomyślimy.

Wygląd
Zawsze myślałem że mam 190cm, ale wszyscy mi mówią "nie no staryy, na pewno więcej." Więc sam już nie wiem.
Sylwetka całkiem wysportowana. Do miśka mi zdecydowanie daleko, ale kulturystą też nie jestem.
Niby długie włosy, ale nie wyglądam na kuca.

Zainteresowania
Przede wszystkim podróże. Najlepiej morskie. Ale takie z plecakiem też są świetne. A przede wszystkim tańsze :D
Na liście jak na razie 24 państwa na dwóch kontynentach.
Na drugim miejscu muzyka. Gram na basie w metalowym zespole. I tak jak jeżeli w sferze metalu jestem dość konserwatywny, to w całej reszcie muzyki mało co mnie odstrasza. Na Marduku będę bawił się tak samo dobrze jak na Kękim czy Postmodern Jukebox.
Sport. Trochę biegam, jeżdżę na rowerze, od roku trenuje sporty walki. Za dzieciaka trenowałem koszykówkę. Zimą bardzo chętnie snowboard, ale od paru lat nie mam czasu.
No kino i książki to wiadomo. Od serbskich dramatów psychologicznych po filmy Marvela i od literatury naukowej po beletrystykę. Serio xd

Czego oczekuję?
Nienawidzę jak ktoś tak pisze, ale serio nie wiem. Może kogoś do podróży stopem po Norwegii, może do opróżnienia paru butelek wina nad Wisłą, może do całonocnych rozmów, a może nawet partnerki na resztę życia.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Wiadomo ze najlepsze dni to te w podrozy. W ogóle po zainteresowaniach muszę wyglądać na strasznego dynamiczniaka, ale cały dzień w łóżku oglądając seriale to też jak najbardziej dla mnie.

A tak w ogole to nie chodzi o to, żeby pojedyncze dni były idealne, tylko żeby mieć z kim iść przez życie.