Wpis z mikrobloga

#komputery #siecikomputerowe #kiciochpyta

Miruny, co się mogło stać? Mam PC z WIN7 i kartą gigabitową, wszystko zawsze działało dobrze, teraz mam neta skręconego do 100/100. Więcej nie idzie. Raczej nic sam nie zmieniałem, nie piłem w ostatnim czasie, co prawda siostra miała dostęp do PC bo zostawiła laptopa u siebie, a gdy wpadła to korzystała, ale wątpie by coś pozmieniała...

Mam światło 250/125, przez telefon po wifiAC idzie ponad 230mb, a po kablu @ PC idzie do 100mb

Co mogło się z chrzanić? (nie znam się)
ravau - #komputery #siecikomputerowe #kiciochpyta

Miruny, co się mogło stać? Mam P...

źródło: comment_TAeBPu3s0yLJXxr6EaBzniKBc5rYqCkd.jpg

Pobierz
  • 43
@s_t_u_l_e_j: 0021-InstallWin77116_03202018 miałem wgrane te... zaraz załaduję jeszcze nowsze i sprawdzę.

Reboot robię co tydzień, poprzedniego ASUSa ac1200g+ oddałem, bo po jednej z aktualizacji wymagał reboota codziennie ;/
@ravau: poniżej opcji autonegocjacji masz "WOL i szybkość zamykania łącza". Ustaw tam "Not speed down", zrestartuj router, zrestartuj kompa i zobacz, czy coś zmieniło. Swoją drogą, na forum tp-linka można znaleźć co najmniej kilka podobnych problemów, bez jakiegoś konkretnego rozwiązania - poza wymianą sprzętu, oczywiście.
@Massad: też jakis to pomysł, chociaż bym wykluczył wtedy PC z listy problemów, zagadam do sąsiada z ulicy, bo ma od tego samego dostawcy światłowód, czy mogę wpaść z blaszakiem, chyba że znajdę inna przyczynę

@katoda_ltd: pobawię się tymi ustawieniami po 15:00, realteka aktualizowane do najnowszej wersji i to nic nie zmieniło, ale router po aktualizacji jeszcze lepiej działa po wifi, albo przypadek, mam AC w telefonie i po 5G
@carlo497: wszedłem w te ustawienia, samo się na auto przestawiło ;]
Nie widzę nigdzie "wynegocjowanej prędkości"

@Massad: inaczej to rozwiązałem, podłączyłem innego kompa (laptopa) po kablu - tym samym kablu, wpiętym do tego samego portu - NET IDZIE PEŁNĄ PARĄ, więc wina routera wg mnie odpada