Wpis z mikrobloga

#informatyka #praca
W komentarzach pod postem kolegi wykopowicza poruszylem temat informatyki. Dokladniej specjalizacji studiow. Troche sie dowiedzialem ale nie o to autor posta pytal wiec postanowilem napisac nowy, wlasny. Jestem po technikum informatycznym. Zdane kwalifikacje e12, e13, e14, 2 certyfikaty CISCO bla bla bla. Wiem ze certyfikaty i inne duperele =/= doswiadczenie/pasja. Chcialem sie czegos nauczyc to poszedlem, zaliczylem, zdalem.
Teraz planuje isc na studia zaoczne trwajace 3.5 roku ze specjalizacjami do wyboru
-programowanie
-grafika
-urzadzenia mobilne
-bazy danych

No najbardziej interesuje mnie grafia. Mozna w sumie powiedziec ze interesowala bo po krotkiej dyskusji i odradzaniu mi zaczalem sie mocno zastanawiac i juz czytac blogi informatykow aby poznac ta ich zajawke do programowania i jak odnalezli ta pasje do pisania kodow. Zajawke ktorej niestety ja jeszcze w sobie nie odnalazlem. I teraz pytanie do was drodzy koledzy wykopowicze. Chialbym poznac pare powodow dlaczego programowanie jest lepsze, jak to wyglada w rzeczywistosci bo moze nie jest tak pieknie UWIELBIA PISAC KODY W PRACY PRZEZ 8H PO CZYM JESZCZE 4H W DOMU! KOLEDZY Z BRANZY GO NIENAWIDZA! Podzielcie sie swoim doswiadczeniem, podejsciem do programowania, jak znalezliscie pasje do tego/zapal oraz jak bylo na studiach u was. Czy staraliscie sie chlonac wszystko czy moze te rzeczy ktore wydawaly sie byc dla was najistotniejsze ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@daveee: Ja myślę, mogę sporo powiedzieć, bo z dwóch pieców chlebek jadłem (i jem).
Oba kierunki są dla pasjonatów, ale imho programowanie - jeśli ofc się je rozumie - daje więcej możliwości.
Jest więcej ofert pracy i za lepszą kasę.
  • Odpowiedz