Wpis z mikrobloga

@TurekD: Różnica jest taka, ze do samochodu masz zazwyczaj jeden czy dwa paski rozrządu do wyboru, a łańcuchów czy klocków do roweru będziesz miał do wyboru co najmniej kilkanaście typów. Ponadto w ogóle nie napisałeś o jaki rower / styl jazdy Ci chodzi. No naprawdę, super trudno doradzać w takiej sytuacji.
@TurekD: w rowerach nie ma takich interwałów. Jeden co ma dynamit w nogach i lubi twardo jeździć będzie zmieniał łańcuch co 1000 km, a drugi co ma nogi jak bocian kolana będzie zmieniał łańcuch co 5000 km. To samo z klockami - jeden dużo jeździ po mieście to będzie częściej wymieniał klocki niż ten co jeździ "na trasie"
Opony do starcia bieżnika


@Kuprix: nie zawsze ( ) W szosowych i miejskich oponach często można jeździć praktycznie aż do drutu/wkładki antyprzebiciowej - w zasadzie aż zostanie ci 1mm opony - zobacz na obrazek schwalbe.

@TurekD: z Oponami może być tak, że jeżeli będziesz katował jakieś MTB na asfalcie to wytrzymają 2 tysiące kilometrów, a np. Schwalbe Marathon czy inne touringowe opony potrafią przejechać 10
geuze - > Opony do starcia bieżnika

@Kuprix: nie zawsze (✌ ゚ ∀ ゚)☞ W szosowych i m...

źródło: comment_wQnVamnS6t95PG4eCvYLgTizF3vLPTPU.jpg

Pobierz