Aktywne Wpisy
trzeci +46
gracilis +20
Ja to jestem ciężki frajer.
Jestem sobie na stażu lekarskim i ze względu na to, że sam wojewoda płaci mi 5,2k netto plus coś tam ekstra to źle się czuję jakbym nie przychodził do pracy. A inni mają to w dupie...
TOTALNIE W DUPIE. Ludzie po prostu nie przychodzą ,bo nikt tego nie pilnuje i mało kto tego wymaga.
WIecie, staż, taki 6 rok ale za 70tys. lecenie w #!$%@?. Jesteś sobie
Jestem sobie na stażu lekarskim i ze względu na to, że sam wojewoda płaci mi 5,2k netto plus coś tam ekstra to źle się czuję jakbym nie przychodził do pracy. A inni mają to w dupie...
TOTALNIE W DUPIE. Ludzie po prostu nie przychodzą ,bo nikt tego nie pilnuje i mało kto tego wymaga.
WIecie, staż, taki 6 rok ale za 70tys. lecenie w #!$%@?. Jesteś sobie
Szaleństwo kompasu jest bardzo duże, sprzęt leży w miejscu a heading skacze po kilkanaście stopni. Może źle kalibruje, ale próbowałem już różnych metod. Obracałem go wokół każdej z osi - pełny obrót 360 w przód, w prawo i w pionie. Nie bardzo mam pomysł jak to ogarnąć.
Może warto będzie po prostu wyłączyć ten magnetometr i latać na tym co akcelerometr policzy?
Druga sprawa, moduł GPS jest umieszczony nad trasmitterem od FPV (fabrycznie!). Czy to nie jest głupi pomysł? Strasznie słabo łapie fixa. Słyszałem też, że Naze32 może zakłócać GPSa.
@fotograf_warszawiak: z pewnością to nie to.
Jest bardzo podatny na zakłócenia, jak leży na biurku i tak go testujesz to możesz nigdy nie dostać sensownych wyników.
Wyłącz wewnętrzny, zostaw zewnętrzny (ten z GPSem), idź na zewnątrz, skalibruj daleko od przeszkód, >metr nad ziemią i tam testuj.
Magnesy w bezszczotkowych i prądy płynące do pracujących ESCów itp generują takie pole elektromagnetyczne że zakłócają magnetometr totalnie, nie tylko kilka stopni.
Zintegrowany magnetometr w FCku nadaje się tylko np do samolotu, gdzie FC w kadłubie gdzieś umieścisz, a silniki np. na skrzydłach...
Gdzie tym latasz? Ustawilibyśmy się na wzajemne pomacanie sprzętów ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Nie wiem czy z aparatury można odpalić kalibrację, podejrzewam, że nie.
Fizycznie nie ma sensu nic zmieniać o ile nie znajdziesz jakichś wad opisanych w recenzjach. Zobacz też czy masz jakieś fabryczne ustawienia. Skalibruj i próbuj odpalić
@hrumque: może to wcale nie problem kompasu a któregoś z silników? W acro nie próbuje go tak stabilizować jak w angle. Muszę wszystkie wyjścia z ESC przelutować bo już w tym dronie taki problem był tylko znacznie mocniej się objawiał.