Wpis z mikrobloga

@fulso jak w wiekszosci motocykli obadaj ograniczniki przy kierownicy czy nie spawane itp. czy cos nie odstaje od oryginału bo kazda ingerencja jakas historie ma o ile kupujesz moto nie po jakiejs smiesznej cenie, jak silnik nagrzejesz to wkrec go na konkretne obroty i zobacz czy nie kopci na niebiesko no i sprawdź czy jezdzi prosto:-) a egzemplarz masz na oku jakis?
@vector_cd2401 tak w poniedziałek mam zamiar jechać obejrzeć. Czy poza dwójką, skrzynię i sprzęgło mogę jakoś obadac? Widzialem też aby zwrócić uwagę na króćce ssące
@fulso skrzynia jak jest walnieta to zobaczysz to pod pelnym obciążeniem czyli przy gwaltownym przyspieszaniu albo bieg wybije albo bedzie szarpać ale pamietaj silnik musi byc cieply, co do sprzegla to temat juz troche grubszy bo mozna sprawdzic na ucho czy nie jest wyrabane lozysko albo przyspieszajac gwałtownie na 2 jak za szybko będą rosly obroty silnika w stosunku do predkosci to znaczy ze tarcze sie slizgaja, a krocćce to obadasz na
@fulso zeby ogranicznik zlamac to trzeba konkretnie motocykl przeczolgac jedni takie kupuja i jezdza ale ja zawsze dziekowalem bo jak juz ktos zaliczył konkretnego dzwona takim motocyklem to kij wie czy rama prosta albo nie prostowana i takie tam( ͡º ͜ʖ͡º)
@fulso oooo wlasnie jeszcze zapomnialem sprawdz łańcuch ile mu naciągu zostalo coby odrazu w koszta sie nie wpieprzac mozna by tez zobaczyc czy równomiernie jest zużyty ale to czesciej w 1000 sie zdarza bo tam jest wiecej mocy i jest c, ym przeciagnac