Wpis z mikrobloga

@PIENSCI_WONSZA: Przecież jak wsadzisz wahacze Master Sport, to też przez jakiś czas będzie dobrze. I co, powiesz OSZCZENDZAJCIE?

Generalnie Febi to niezła firma i spokojnie można kłaść. Ale wytrzyma krócej, niż Lemforder.

Ja się przekonałem na bardzo wielu przypadkach, że jak chcę zrobić raz i zapomnieć, to Lemforder. Jak chcę prędzej czy później wracać do tej samej roboty, to można taniej.

A są takie części, które jako zamienniki nie pracują po
@Pawel4freak: @jamtojest @damian_co_dalej @sorek Pytanie ile pojeździ? Co za 10 lat? xDDD 16 letnia 318stka. Ludzie zejdźmy na ziemię :D Mam teraz 300k na liczniku, a był na bank kręcony. Za kilka to auto skoczy na złomie, a zastanawiamy się, co będzie za 10 lat xD Sądzę, że nie jest rozsądnym ładować w drogie części dla auta w tym wieku i to samo polecam posiadaczom podobnych autobusów. Nie dajcie się doić
@PIENSCI_WONSZA: Jeśli te części Ci wystarczą chociaż na rok, to w porządku. Chyba że chcesz sprzedać za dwa lata, to już niekoniecznie, bo dwa razy kupować i dwa razy robota.

Powtarzam - pompka progowa wytrzymała tydzień. Wahacze Master Sport - jeden padł po dwóch miesiącach, dwa następne po 10 miesiącach, jeden po półtora roku. Masz loterię, albo wytrzyma, albo nie.

Wszystko zależy od podejścia, chcesz żeby na chwilę było wszystko w
@PIENSCI_WONSZA: Aha - naprawdę życzę, żeby ten czujnik Ci działał bez problemu, ale nawet nie wiesz ile razy ludzie kupowali po tygodniu porządny, bo zamiennik się sypał po prostu natychmiast. Albo jak kupowali przepływomierze i mówili, że hehe bzdura że trzeba ori, zamiennik działa. A potem jechali czyimś samochodem i się dziwili, że ich nie idzie, a tego kogoś idzie jak wściekły. Podmienili przepływkę i "o #!$%@? ale on ciągnie".

To,
@jamtojest: Zrobiłem już na nim 10k. Auto jeździ bardzo dobrze. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Pod kompem wszystkie parametry pracy silnika idealnie. Kupując czujnik FEBI oszczędziłem prawie 400zl. Prawda jest taka, ze to idealnie ten sam czujnik. Jedyna różnica jest taka, ze spiłowano z niego logo BMW. Podobnie postąpiłem przy wymianie pompy vacum. Tutaj oszczędność była jeszcze większa, a na zamienniku przejechałem juz prawie 60k km i wszystko w normie, bez wycieków.
@PIENSCI_WONSZA: Razi mnie tylko u Ciebie to pisanie o dojeniu i pakowaniu hajsu, takie poczucie wyższości, że jesteś mądrzejszy i robisz lepiej. No nie sądzę.

Dedykuję Ci ten oto słynny i jakże prawdziwy tekst. Weź pod rozwagę:

Pan Sławek – białostocczanin z urodzenia, a warszawiak z wyboru – ciężko pracował na zmianę samochodu. Najpierw miał Malucha, potem 125p, potem Astrę I z której był bardzo zadowolony, a od 2008 r. –
@jamtojest: Zabawny wpis, ale nijak ma się do mojego. Tam gdzie trzeba mam części z wyższej półki, opony premium itd... Moje auto jeździ dobrze :) Płynnie, cicho i wartko przyspiesza. Piszę o rozsądku, a ty mi z wyższością wyjeżdżasz :D Faktycznie, aż onanizuje się na myślę o mojej wyższości ;) A no i e60 to jakby nowsze auto niż e46. Piszę dla tych, którzy zastanawiają się nad tańszymi zamiennika, a zawsze
@PIENSCI_WONSZA: To się nazywa dowód anegdotyczny. Na podstawie własnych jednostkowych doświadczeń wyciągasz generalny wniosek, chociaż wbrew temu co mówisz, "życie zweryfikowało" coś całkowicie innego, doświadczane przez tysiące przypadków. Ale Tobie się akurat nie zepsuło, więc twierdzisz, że masz rację, a reszta daje się doić.
@jamtojest: Let's go deeper... xD W każdym razie auto serwisuje w warsztacie, który ma prawie 20 lat doświadczenia w BMW i to oni doradzają mi w doborze zamienników, a więc nie jest to dowód 'anegdotyczny', a taki bazujący na setkach obsłużonych aut tej marki. W każdym razie Panie Encyklopedia każdy z nas ma swoje racje, a ja liczę, że chociaż jedna zbłąkana dusza motoryzacyjna oszczędzi kilka groszy. Ty nie przekonasz mnie,