Wpis z mikrobloga

No proszę, jeżeli o to chodzi, to #mbank działa z szybkością błyskawicy, naprawdę gratuluję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie chodzi o decyzję - bo oczywiście macie prawo, ale o sposób załatwienia sprawy. Jeżeli to już na etapie rozmowy na infolinii pani podjęła taką decyzję ściemniając, że zrobi to "bank" (to znaczy kto tak właściwie? Prezes? czy jakieś superAI?), to wolałbym usłyszeć to bezpośrednio od niej. I poznać też powód odmowy, skoro mnie składając wniosek poproszono o uzasadnienie. A tak - sucha informacja w niecałą minutę od otwarcia sprawy jak od bota, a jednak nie, bo bot na pewno użyłby wielkiej litery na początku zdania, więc obstawiam jednak na panią z infolinii... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ciekawym Waszego zdania, @ZespolmBanku .
#mbank #obslugaklienta #kultura
Jack0wy - No proszę, jeżeli o to chodzi, to #mbank działa z szybkością błyskawicy, na...

źródło: comment_PqAkXnPznlAt3NUbMGplGnSal7rI60v5.jpg

Pobierz
  • 7