Wpis z mikrobloga

"Czarna robota" na ukończeniu. Menu pauzy to niby nic ciekawego, ale spróbuj go nie mieć w grze. Całe szczęście #godot całkiem przyjemnie obsługuje pauzę, można selektywnie zatrzymywać dowolne kawałki drzewa scen - ale i tak kilka godzin wtopiłem na różne przypadki szczególne. A to trzeba trochę inaczej obsłużyć pauzę w czasie cutscenek (pauzowanie cutscenki? TAK! od zawsze mi tego w grach brakowało), a to na ekranie tytułowym jest raczej bez sensu, trzeba uwzględnić shadery od efektów specjalnych... długo opowiadać.

Ale co najważniejsze: skończone.

Przy okazji zamknąłem też (chyba) większość menu ustawień. Okazało się, że jest ich mniej, niż się spodziewałem, więc zrezygnowałem z zakładek - mieszczą się wszystkie elegancko na jednym ekranie.

To by chyba kończyło zakres "czarnej roboty" dla tego milestona - teraz może w końcu zajmę się czymś przyjemniejszym.

ΔV: Rings of Saturn | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav

  • 4
@Sinti: "Ukończony" to dużo powiedziane, ale jest to minimalna wersja - tj. nic nie jest rozgrzebane, wszystkie funkcje działają, tylko gra jest jeszcze mała i prawdopodobnie trochę nudna na dłuższą metę.

Teraz będzie dodawanie ficzerów, ale po każdym wracam do krótkiego etapu integracji, by gra była cały czas nadająca się do wydania.