•  

Mirki, czy ktoś z Was jest posiadaczem Land Cruisera/4runnera z lat 97-05? Szukam auta pod lajtową wyprawówkę (bałkany, serbia, Rumunia itp.) ale też do turystycznego off roadu w PL. Po długich poszukiwaniach, rezygnacji z Jeepa, Pajero, Patrola zostało na Toyocie ze względu na bezawaryjność i dostępność punktów serwisowych. Szukam jednak porad/możliwości podpytania o szczegóły kogoś, kto siedzi w temacie. Jestem zielonką w kwestii off roadu a jedyne doświadczenie to permanentne zakopywanie mojego Outbacka, na którego nadeszła już pora.
    #samochody #toyota #offroad #4x4

•  

@swlabr: a co złego jest w jeepach?

+: swlabr
    •  

@swlabr używałem tak parcha i był mega. Ą kosztował połowę toyoty

•  

@bigger: a ja XJta, ma 21 lat i na emeryturę się nie wybiera ;)

+: swlabr
    •  

@kaczor ja akurat xjtow miałem kilka i uważam że do dalekiej turystki jak po chce się nie nadaje. Ale 4.0 do upierdalania dookoła i uzywania jako dailyjest mega.

•